بورس تحقیقاتی هنری برای ایرانیان و شهروندان کشورهای آسیای جنوبی


پروژۀ «هنرفکرآسیاجنوب» (به اختصار «ATSA») از میان درخواست‌کنندگان برای دریافت یک بورس تحقیقاتی، 15 نفر را انتخاب خواهد کرد.
به گزارش گالری آنلاین، برگزیدگان برای دوره‌ای دو هفته‌ای در ماه می سال 2018 به هندوستان فرستاده خواهند شد و بعد برای دوره‌ای یک ماهه مهمان یکی از کشورهای آلمان، بریتانیا یا یکی از کشورهای آسیای جنوبی خواهند بود.
پروژۀ «هنرفکرآسیاجنوب» (arthinksouthasia یا به اختصار «ATSA») یک برنامه مدیریت، سیاست‌گذاری و تحقیق در حوزۀ هنر و فرهنگ است که در سال 2010 توسط «انیستتوی گوته» در هندوستان راه اندازی شد و سه سال بعد از شروع، «بریتیش کانسیل» به حامیان این برنامه پیوست. هدف این پروژه سرمایه‌گذاری و حمایت از مدیران هنری متعهد به ایجاد فرصت‌های تازه در آسیای جنوبی و ایران است که در نهایت امید می‌رود تا دنیای هنر را غنی‌تر سازد.
برگزیدگان در طی اقامت دو هفته‌ای‌شان در هند، دوره‌های فشرده برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری فرهنگی، تبلیغات و ارتباطات و مدیریت مالی پروژه‌های فرهنگی را پشت سر خواهند گذاشت. بعد از آن دوره‌ای یک ماهه یا در همان آسیای جنوبی یا در آلمان و بریتانیا برگزار خواهد شد و سرانجام در ماه می 2019 سمینار جمع‌بندی نهایی.
این فرصت را از دست ندهید و اگر کارتان به دنیای هنر و فرهنگ و مدیریت و برنامه‌ریزی در این حوزه‌ها ارتباط دارد ابتدا اطلاعات لازم را از این‌جا بگیرید:
http://arthinksouthasia.org/2018-19%20guidelines/
و سپس فرم مربوطه را در این‌جا پر کنید:
http://arthinksouthasia.org/wp-content/uploads/2014/06/ATSA-Fellowship-Forms-2018-19.pdf

logo-samandehi