فراخوان رزیدنسی D2P در انگلستان

برنامه رزیدنسی D2P فرصتی منحصر به فرد برای هنرمندان و دانشجویان حرفه ای است که در حوزه professional art فعالیت میکنند.

به گزارش گالری آنلاین، این برنامه پایه و اساس را برای توسعه مهارت های طراحی اجرا و اجرای خلاق فراهم کرده است. این برنامه 15 روزه است و در طول دوره برنامه های آموزشی نیز برگزار میشود. همچنین هنرمندان امکان بازدید از کارگاه هنرمندان و گفتگو با آنها را خواهند داشت.

این برنامه به سرپرستی هنرمند و کیوریتور Ram Samocha برگزار می شود که مورد تحسین محافل بین المللی و بنیانگذار Draw to Perform است.

این اقامتگاه در قلب Brighton، یکی از پر جنب و جوش ترین و رنگارنگ ترین شهرهای اروپا و مرکز خلاقیت، نشاط و پیشرفت هنر برگزار میشود. این برنامه همچنین شامل تورهای نمایشگاه های کلیدی و رویدادهای هنری در برایتون و لندن خواهد بود و در پایان دوره یک شب با اجرای برنامه های زنده به جشن و نمایش نمایش خروجی این برنامه می پردازند.

در طول برگزاری برنامه 18 آوریل الی 2 مه 2020 (15 روز) محل اقامت و کارگاه مجهز در اختیار هنرمندان خواهد بود.

هزینه کل برنامه برای 15 روز اقامت در برایتون - 1800 پوند

برای کمک به تأمین اعتبار اقامت خود در برنامه Draw to Perform، لیست کاملی از فرصتهای حمایت مالی را در اینجا (https://drawtoperform.com/funding) مشاهده کنید.

مدارک لازم:

استیتمنت هنرمند: متن 150 کلمه ای که تمرین هنری شما را تشریح می کند. توضیح دهید که چرا می خواهید در این برنامه شرکت کنید، چه مواردی را برای مشارکت، تاثیرگذاری و یادگیری در طول برنامه مورد نظر دارید.

رزومه: یک صفحه A4 شرح تجربه انتخابی مرتبط مانند تجربه دانشگاهی ، نمایشگاه ها و اجراهای مختلف.

تصاویر: تصویر 4 اثر گذشته خود را پیوست کنید.

سایت اینترنتی: آدرس وبسایت حرفه ای هنرمند و یا لینک های شبکه اجتماعی

اطلاعات تماس هنرمند

مدارک لازم را به ایمیل drawtoperform@icloud.com ارسال نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi