پذیرش کارشناسی ارشد معماری دانشگاه تگزاس

هدف از برنامه کارشناسی ارشد معماری ارائه شده توسط دانشگاه تگزاس در آرلینگتون، آموزش به سمت موقعیت های رهبری نهایی در حرفه معماری است.

به گزارش گالری آنلاین، در این دوره یک برنامه درسی گسترده، طراحی به عنوان یک رشته و یک فرآیند مورد تاکید قرار می گیرد. دانش آموزان تشویق میشوند تا به ایده های نظری و عملی، محتوای بصری غنی بدهند.

مدت زمان دوره تمام وقت: 1 سال

شروع در: ژانویه، اوت هر سال

شهریه: 23486 دلار در سال

مکان: پردیس آرلینگتون، شهر تگزاس

زمینه طراحی در دانشگاه تگزاس در آرلینگتون بر شرایط شهری معاصر متمرکز است، دیدگاهی که مخصوصاً برای مدرسه ای در قلب منطقه ای متنوع، در حال گسترش و بین المللی مانند دالاس مناسب است.

برنامه درسی برنامه کارشناسی ارشد معماری ارائه شده توسط دانشگاه تگزاس آرلینگتون با مدرک برنامه درسی لیسانس در معماری طوری هماهنگ شده است که یک برنامه حرفه ای شش ساله تشکیل دهد.

مدارک لازم:

IELTS

6.5

TOEFL/ IBT

79

Duolingo

100

مدرک لیسانس. یا B.A. چهارساله

معدل 3.0 داشته باشید که توسط پذیرش فارغ التحصیلان محاسبه می شود.

نمره GRE 297 - حداقل نمره کل 154 در شفاهی و 143 در بخش های کمی آزمون فارغ التحصیلی (GRE) .

سه توصیه نامه - ارائه سه توصیه نامه از منابعی که با سوابق تحصیلی متقاضی آشنا هستند، ترجیحاً اساتید سابق . (برای متقاضیانی که برای مدت طولانی خارج از دانشگاه بوده اند، توصیه نامه ها باید از منابع معتبر باشد، در صورتی که مدرک آکادمیک در دسترس نباشند).

یک بیانیه شخصی کوتاه 200 کلمه ای ارسال کنید که شواهدی از اهداف حرفه ای یا آکادمیک مطابق با برنامه معماری ارائه می دهد.(200 Word Essay)

شروع دوره از ژانویه 2024 / قبل از اوت 2023 درخواست دهید (قبل از 10 مرداد 1402)

شروع دوره از اوت 2024 / قبل از مارس 2024 درخواست دهید (قبل از 11 اسفند 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه مراجعه نمایید.

logo-samandehi