پذیرش کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری و منطقه ای

دانشگاه لیورپول

با اخذ پذیرش برنامه برنامه ریزی شهری و منطقه ای از دانشگاه لیورپول، نه تنها درک خوبی از برنامه ریزی شهری و منطقه ای به دست خواهید آورد، بلکه می توانید با مشورت مدیر برنامه، مطالعات خود را مطابق با نیازها و علایق خود تنظیم کنید.

به گزارش گالری آنلاین، سه مسیر برای این برنامه وجود دارد، بنابراین شما می توانید انتخاب کنید که در کدام حوزه تخصص داشته باشید. برنامه ریزی فضایی، طراحی شهری یا مدل سازی فضایی.

صرف نظر از اینکه کدام مسیر را انتخاب می کنید، می توانید دانش تخصصی این رشته را از طریق طیف وسیعی از ماژول های اختیاری که طیف گسترده ای از موضوعات مرتبط با برنامه ریزی شهری و منطقه ای را پوشش می دهد، توسعه دهید.

شما دانش و مهارت هایی را که به عنوان یک متخصص برنامه ریزی شهری و منطقه ای به آن نیاز دارید، نه فقط مهارت های عملی مورد توجه کارفرمایان در صنعت، بلکه ارزش ها و ملاحظات اخلاقی مورد نیاز برای برنامه ریزی پایدار و آگاهانه را نیز ایجاد خواهید کرد.


دوره ها:

روندها، نتایج و تأثیرات

تئوری، قدرت و اخلاق چالش های برنامه ریزی فضایی

تکنیک های ساخت مکان در برنامه ریزی و مدیریت محیطی

علم اطلاعات جغرافیایی بازآفرینی شهری و منطقه ای


الزامات کلی:

شرط ورود عادی برای همه برنامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه مدرک کارشناسی (2:1) یا بالاتر در یک حوزه مرتبط از یک دانشگاه مورد تایید یا معادل است. درخواست های افرادی که دارای مدارک غیر سنتی و تجربه کاری مرتبط هستند نیز مورد استقبال قرار می گیرد و بر اساس شایستگی های فردی آنها مورد بررسی قرار می گیرد.


شرایط پذیرش:

IELTS 6.5

PTE 61

TOEFL 88


شهریه دوره تمام وقت، 21400 پوند در سال است.


مهلت ارسال درخواست تا: 31 اوت 2023 (9 شهریور 1402)

شروع دوره : 25 سپتامبر 2023


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه مراجعه نمایید.

logo-samandehi