برنامه اقامت هنرمندان و مهندسین معمار در لس آنجلس

این برنامه با هدف حمایت از هنرمندان و مهندسین جوان و با تمرکز بر مطالعه و بررسی رابطه هنر و معماری و انجام پرژه های بین رشته ای با رویکردی مفهومی و تجربی برگزار میشود.

مجری این برنامه موزه هنرهای کاربردی اتریش و موزه هنرهای معاصر وین با همکاری موسسه MAC در لس آنجلس است.
این برنامه هر سال دو بار (اکتبر تا مارس) و (آپریل تا سپتامبر) برگزار میشود . در هر دوره دو هنرمند و دو مهندس معمار میتوانند شرکت نمایند .
در طول دوره یک آپارتمان در لس آنجلس به همراه مبلغی به صورت ماهیانه در اختیار افراد قرار میگیرد و در پایان دوره آثار تکمیل شده در نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.
تا کنون 200 نفر از کشورهای مختلف مانند اتریش ، فرانسه ، آلمان و ... در این برنامه شرکت کرده اند.
علاقه مندان جهت شرکت در این برنامه اقامتی میتوانند درخواست خود را اوایل ماه مارس هر سال ارسال نمایند .
جهت ارسال درخواست فرم مربوطه را (در فرصتی که فرم درخواست در سایت قرار میگیرد ) تکمیل و ارسال نمایند.
فرم شامل اطلاعاتی مانند اطلاعات تماس ، نام ، آدرس ، ایمیل ، ملیت ، تاریخ و محل تولد ، بیوگرافی ، مدارک تحصیلی ، مسابقات و جوایز دریافتی ، نمایشگاه ها و ... متقاضی به همراه شرحی در رابطه با پروژه ای که فرد در طول دوره قصد اجرای آن را دارد ، روش کار و اهداف متقاضی از شرکت در برنامه میباشد.
یک فایل 15 صفحه ای نیز به همراه فرم باید ارسال شود شامل شرح و نظرات متقاضی در مورد فضا (فضای شهری ، فضای زندگی ، فضای اجتماعی) و رابطه ی هنر و معماری به همراه تصویر سه اثر هنرمند . تجارب هنرمند میتواند در قالب حجم ، اینستالیشن ، تاسیسات ، هنر جدید ، ویدئو آرت و یا مقاله باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با موارد ارسالی اینجا کلیک نمایید.
جهت کسب اطلاعات تکمیلی به وب سایت زیر مراجعه نمایید
وب سایت : http://makcenter.org /

logo-samandehi