انتشار کتاب کتاب یادداشت‌های علی فرامرزی


کتاب یادداشت‌های علی فرامرزی (هنرهای تجسمی در رسانه‌های نوشتاری) منتشر شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، این کتاب در ۳۴۵ صفحه توسط انتشارات نگارینه به چاپ رسیده است. علی فرامرزی - نقاش، سال‌هاست که درباره مسائل حوزه تجسمی ایران می‌نویسد، کتاب حاضر مجموعه مقالات اوست که ازسال ۱۳۹۲ تا امروز در رسانه‌های ایران به چاپ رسیده است.

از کتاب یادداشت‌های علی فرامرزی در مراسم افتتاح نمایشگاه‌ نقاشی‌اش با عنوان «بُعد چهارم» که قرار است ۸ دی ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار شود، رونمایی می‌شود.

این نقاش خود آموخته در سال ۱۳۲۹خورشیدی در خانواده‌ای متوسط در محله قدیمی امام‌زاده یحیی تهران به دنیا آمد. پدر و مادر او از روستاهای دماوند به تهران آمده و در این محله ساکن شدند. این هنرمند در همان محله قدیمی به مدرسه رفت. ترس از ساختمان قدیمی و ترسناک دبستان که در میان درختان بلند، کابوس‌های شبانه کودکی او را شکل داد. او برای فرار از این ترس‌ها به دامن خیال‌پردازی‌ها امروز در طرح‌ها و نقاشی‌های او سرک می‌کشد و خود را به نمایش می‌گذارد.

علی فرامرزی نقاش صاحب سبک اهل ایران است. آثار وی در نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی بسیاری به نمایش درآمده است. این هنرمند نقاش هم چنین برنده دو بورس نقاشان جوان و نیز بورس «آکادمی رم» در ایتالیا شده ‌است.

logo-samandehi