پایان داوری اكسپو نقاشی دانشجویی سراسر ایران/ اسامی پذیرفته شدگان اعلام شد


اولین جلسه شورای داوری اكسپو نقاشی دانشجویی سراسر ایران، در روز چهارشنبه ٢٧ دیماه ، در دانشكده هنر الزهرا برگزار شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی اکسپو، در این جلسه كه با حضور خانم فرح اصولی ، و اقایان ؛ دكترمحمد معمارزاده ، دكتر جمال عرب زاده ، وحید ملك و دكتر داریوش فرددهكردی برگزار شد تصاویر بیش از دوهزار اثر مورد بازبینی و قضاوت قرار گرفت.

مسئولیت فنی جلسه داوری را یك گروه هشت نفره، از دانشجویان و فارغ التحصیلان نقاشی با دریافت ایمیلها، بازبینی و مطابقت با ضوابط اكسپو، فایل بندی و كدگزاری، تفكیك اطلاعات فنی هر اثر، نمایش و كد گزاری مجدد آثار انتخابی و نیز عكاسی و فیلمبردای، بعهده داشتند، دبیران اكسپو نیز ناظران جلسه بودند.

بدلیل استقبال گسترده و خارج از انتظار شركت كنندگان از سراسر ایران كه بیانگر شیوه های متنوع و ابتكاری دبیرخانه اكسپو بوده است، داوری و انتخاب اثار به روز دوم كشیده شد.
لازم به ذكر است كه اخرین روز ثبت نام بیش از ششصد ایمیل حاوی تصاویر و مشخصات شركت كنندگان دریافت شد.

ماراتن داوری اكسپو با دیدن بیش از پنج هزار تصویر اثار نقاشی شركت كنندگان ، با تلاش دبیرخانه و تیم اجرایی اكسپو و نیز توجه و دقت زیاد شورای داوران ، در دو روز پایان یافت .
استقبال گسترده جوانان هنرمند سراسر كشور از اولین اكسپو نقاشی دانشجویی بسیار قابل توجه بود ، و این حاكی از نیاز نسل جوان به اینگونه رویدادهای فراگیر و نیز برنامه ریزی و فعالیت های تبلیغی گسترده و ابتكاری دست اندركاران اكسپو می باشد . اكثر اثار شركت داده شده در اكسپو برای اولین بار است كه در معرض دید قرار می گیرد . امید داریم كه این رویداد پرشور و هیجان بتواند با حمایت مردم و مسئولین ، به همه اهداف والای خود دست یابد.

logo-samandehi