بیش از نیم میلیون نفر از دومین بی‌ینال معماری شیکاگو بازدید کردند

دوسالانه معماری شیکاگو در دومین دوره برگزاری‌اش شاهد حضور بیش از نیم میلیون نفر بازدید کننده از سراسر جهان بود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از هنرآنلاین، "رام امانوئل" شهردار شیکاگوآمار بازدیدکنندگان از دوسالانه معماری شیکاگو 2017 را بیش از نیم میلیون نفر اعلام کرده است. این رویداد در 7 ژانویه سال جاری میلادی به کار خود پایان داده بود.

به گفته این مقام دوسالانه معماری شیکاگو که در دومین دوره برگزاری‌اش شاهد حضور 554،866 بازدید کننده از سراسر جهان بوده، به عنوان رویدادی پیشگام در معماری نوین، هنر و طراحی در سطح ملی و بین المللی شناخته شده است.

به گفته شهردار شیکاگو عنوان "روایت تاریخ جدید"، که برای دومین دوره این رویداد در نظر گرفته شده بود با ارائه آثاری از 140 معمار و طراح از 20 کشور، فضاهای فرهنگی تاثیرگذاری در سراسر شیکاگو را پدید آورد و این مضمون معنا دار توانست میان معماران و هنرمندانی از سراسر جهان در زمینه تاریخ و معماری به عنوان یک روند تکاملی ارتباط برقرار کند.


"رام امانوئل" همچنین زمان برگزاری دوره‌ آتی این رویداد را از 19 سپتامبر 2019 تا 5 ژانویه 2020 اعلام کرد.

شارون جانستون مدیر هنری دوسالانه نیز معتقد است محور قرار دادن تاریخ انعطاف قابل توجهی به محتوای این رویداد خواهد بخشید و این یک رویکرد تاریخ گرایانه برای روایت همه آن چیزهایی است که معماری می‌تواند نمایندگی‌شان کند.

طی برگزاری دومین دوسالانه معماری شیکاگو نمایشگاه‌هایی با محویت تاریخ ساخت، تاریخچه تصویر، تاریخچه مادی و تاریخ‌های مدنی برپا شد.

محل استقرار دوسالانه شیکاگو که بزرگ‌ترین نمایش آثار معماری در آمریکای شمالی محسوب می‌شود در مرکز فرهنگی شهر شیکاگو بود و علاوه بر این مکان سازه‌هایی مختص به نمایش‌های این رویداد برای ارائه آثار طراحان شرکت‌کننده در نظر گرفته شد. همچنین موزه هنرهای زیبای شیکاگو میزبان یکی از نمایشگاه‌های دوسالانه بود که به ارائه آثار طراحان این شهر پرداخت.

logo-samandehi