تمدید زمان دریافت آثار پنجمین سالانه تبادل چاپ دستی (کارت پستال)


نگارخانه لاله با توجه به استقبال ودرخواست بسیاری از علاقه مندان برای شرکت در "پنجمین سالانه تبادل چاپدستی(کارت پستال)"، مهلت دریافت آثار را تا تاریخ 14 بهمن ماه 1396 تمدید کرد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی نگارخانه لاله، متقاضیان می توانند حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه 14 بهمن ماه، آثار خود را به دبیرخانه سالانه تحویل نمایند.

نگارخانه لاله طی چند سال گذشته با نگاهی ویژه به چاپ دستی، سعی در زمینه سازی برای فعالیت بیشتر هنرمندان در این رشته داشته و به همین منظور، سالانه تبادل چاپ دستی(کارت پستال) را برنامه ریزی و ساماندهی کرده است. این سالانه با هدف تبادل و به اشتراک گذاری تجربیات جدید هنرمندان شکل گرفته و در دو بخش آزاد و موضوعی (سال نو ) از طریق فراخوان برگزار می شود. همچنین بخشی نیز به هنرمندان مدعو اختصاص خواهد داشت. گفتنی است این رویداد در طی برگزاری چهار دوره گذشته تاکنون علاقه مندان زیادی را به خود جلب نموده است.

شایان ذکر است که دبیر پنجمین سالانه تبادل چاپ دستی، المیرا میرمیران است.

از ویژگی های اصلی سالانه تبادل چاپ دستی این است که، هنرمندان فعال در این عرصه نسخه های متعدد و همسان(تیراژ) از یک اثر را به دبیرخانه سالانه ارسال می نمایند که بخشی از نسخه ها به صورت تصادفی انتخاب و بین شرکت کننده­ها تبادل می شود. همچنین تعدادی از نسخه ها برای آرشیو نگارخانه و فروش در نمایشگاه آثار منتخب پنجمین سالانه تبادل چاپ دستی(کارت پستال) که در فصل بهار سال نو(1397) برگزار می شود، ارائه خواهد شد.

علاقه مندان می توانند با توجه به شرایط زیر در پنجمین سالانه تبادل چاپ دستی (کارت پستال)شرکت نمایند.

شرایط شرکت در فراخوان

logo-samandehi