اعلام نتایج اولیه دومین گرنت عکاسی علی هویسی


موسسه فرهنگی هنری باغچه در اهواز با همکاری انجمن سینمای جوانان و حمایت خانواده هویسی بعد از دو سال از درگذشت عکاس جوان خوزستانی، علی هویسی، دومین دوره گرنت (کمک هزینه) عکاسی با نام این عکاس را برگزار می‌کند.

به گزارش گالری آنلاین، به علت درگذشت این عکاس جوان در سن 22 سالگی و به یاد او، طبق سیاست‌های تدوین شده‌ی این گرنت، یک عکاس زیر 23 سال و یک عکاس بدون محدودیت سنی، برای تکمیل پروژه‌ی عکاسی خود هر کدام تا سقف یک و نیم میلیون تومان از سوی خانواده هویسی مورد حمایت مالی قرار خواهند گرفت.

به گزارش موسسه فرهنگی هنری باغچه (دبیرخانه گرنت)، طبق تصمیم دبیر اجرایی و هیات داوران در راستای اهداف آموزشی گرنت و ارتقای سطح دانش عکاسان، امسال نیز تعدادی از شرکت کنندگان بعنوان منتخب مرحله اول معرفی می شوند و برای آموزش این افراد زیر نظر داوران گرنت، برنامه ریزی خواهد شد.

هیات داوران دومین گرنت عکاسی علی هویسی، آقایان مسعود رضایی، امیرحسین کردونی و مهران همراهی، از بین آثار دریافت شده به دبیرخانه ی این گرنت، 8 نفر از عکاسان خوزستانی را شایسته تقدیر و راه یابی به مرحله نهایی این رقابت دانستند.

اسامی منتخبان مرحله اول گرنت به شرح زیر می باشد:

منتخبان بخش زیر 23 سال: کیانا اسماعیل وندی ، مسیح حزبایی زاده، پردیس مرادی

منتخبان بخش آزاد: فاطمه رحیماویان، مهناز دژبان، مریم قائدی، ثنا احمدی، سپیده چراغی

دو جایزه نقدی گرنت (هر کدام یک و نیم میلیون تومان) فقط به برگزیدگان اول بخش زیر 23 سال و بخش آزاد اهدا خواهد شد و دو برنده گرنت موظف هستند این کمک هزینه را صرف تکمیل پروژه ی عکاسی خود کنند.

در بهمن 1396 طی مراسمی از نفرات برگزیده درهر دو بخش و منتخبان مرحله اول تقدیر بعمل خواهد آمد.

لازم به ذکر است گرنت عکاسی علی هویسی، اولین گرنت عکاسی خوزستان و دومین گرنت عکاسی ایران بحساب می آید و تاکنون مورد حمایت هیچ نهاد دولتی نبوده و فقط با حمایت خانواده علی هویسی، انجمن سینمای جوانان اهواز، موسسه فرهنگی هنری باغچه و جمعی از دوستان علی هویسی برگزار شده است.

logo-samandehi