کنفرانس روز طراحی ایتالیا در سال 2018

در موزه هنرهای معاصر تهران


کنفرانس "روز طراحی ایتالیا سال "2018با حضور آرش احمدی،پائولا متاولی و گاتانو سلری،روز یکشنبه 20 اسفند ماه از ساعت 30/10 تا 13 با همکاری سفارت ایتالیا در ایران در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، کنفرانس "روز طراحی ایتالیا سال 2018" با عنوان "سبزترشو، احساس بهتری کن"با حضور و سخنرانی آرش احمدی؛معمار و نماینده جمهوری ایران در بیست و دومین سه سالانه طراحی میلان در سال 2019 ، پائولا متاولی ؛مدیر عامل شرکت طراحی در ایتالیا و گاتانو سلری رییس طراحی پَن در میلان ، روز یکشنبه 20 اسفند ماه از ساعت30/10 تا 13 با همکاری سفارت ایتالیا در ایران در سالن اجتماعات موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.
در این کنفرانس،چگونگی بهبود سلامتی و تندرستی انسان ها با زیر ساخت های سبز در شهر و همچنین با نشان دادن طراحی فضای سبز و گیاهی و افزایش طبیعت به فضای شهری و بررسی تکنولوژی های موجود برای زیر ساخت های سبز شهری در جامعه مدرن امروزی صحبت خواهد شد.
علاقه مندان برای حضور در این کنفرانس می توانند به صورت آزاد و رایگان به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 روابط عمومی تماس حاصل کنند.

logo-samandehi