نفرات برتر فراخوان "طبیعت، گل، اقیانوس"

منتخبین داوران و برگزیدگان بخش مردمی اعلام شدند

رضا نصرتی، آنیسا آیتی زاده و نسترن حاجی عرب به عنوان منتخبین داوران گالری آنلاین، سمیه فعال محمدی و فاطمه پیشوایی به عنوان آثار قابل تقدیر از نگاه داوران در فراخوان "طبیعت، گل، اقیانوس" اعلام شدند. همچنین آیدا رحیمی، سیما باقرزاده و بهاره چرتابی اصل به عنوان برگزیدگان بخش رای گیری مردمی شناخته شده‌اند.

فراخوان "طبیعت، گل، اقیانوس" به مناسبت روزهای جهانی "محیط زیست، گل و اقیانوس" و با هدف آگاهی سازی نسبت به نگهداری محیط زیست، نجات اقیانوس‌ها از خطر آلودگی و تخریب و اهمیت نگهداری و گسترش فضای سبز اعلام شد که با استقبال چشمگیر هنرمندان در حیطه های نقاشی، عکاسی، چاپ، طراحی، تصویرسازی، گرافیک و هنرهای جدید روبرو شد.

سه اثر توسط داوران این رقابت، حسینعلی ذابحی، منیژه صحی، مهشید گرامی و فرشته یمینی شریف به عنوان آثار منتخب و دو اثر به عنوان آثار قابل تقدیر انتخاب شدند.

همچنین از میان بیش از ۴۰۰ اثر ارسالی ۴۷ اثر جهت شرکت در بخش رای گیری مردمی انتخاب شدند که در اینستاگرام گالری آنلاین به رقابت گذاشته شدند و ۳ اثر که در طول رای گیری مردمی (۲۷ اردیبهشت الی ۴ خرداد) بیشترین تعداد لایک واقعی را به خود اختصاص دادند به عنوان آثار برتر بخش مردمی معرفی شده‌اند.

لازم بذکر است پست‌هایی که با بررسی و نظر کارشناسان فنی گالری آنلاین، لایک های تقلبی خریداری کرده‌اند از دور رای‌گیری مردمی حذف شدند.

logo-samandehi