هادی مظفری: دلیل تاخیر حضورم در دفتر هنرهای تجسمی ارشاد یک مشکل اداری بود


مدیرکل جدید دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشکل اداری به وجود آمده در صدور مجوز برای جابجایی محل خدمت وی از شهرداری به وزارت ارشاد را دلیل تاخیر صدور حکمش دانست.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از مهر، هادی مظفری مدیرکل جدید دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره فاصله زمانی امضای حکمش توسط وزیر و مراسم معارفه که صبح دیروز ۱۶ تیرماه برگزار شد گفت: این فاصله زمانی به دلیل یک مشکل اداری به وجود آمد آن هم این بود که برای انتقال من از شهرداری به دولت و هماهنگی آن باید مجوز لازم از سازمان اداری و استخدامی کشور صادر می شد که پس از صادر شدن این مجوز، به عنوان مدیرکل در دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقر شدم.

وی درباره اولویت های کاری دفتر هنرهای تجسمی ارشاد و برنامه های پیش رو بیان کرد: حالا و در اولین روز از استقرارم در دفتر هنرهای تجسمی هیچ موردی مدنظرم نیست و کمی زمان نیاز دارم تا بررسی‌هایم را انجام دهم که ببینم چه تحویل گرفتم تا بتوانم اولویت هایم را از بین مسایلی چون جشنواره هنرهای تجسمی فجر، برگزاری جشنواره ها و بینال ها، بازسازی موزه هنرهای معاصر تهران و... تعیین کنم.

هادی مظفری که در کارنامه خود سرپرستی معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران را دارد، از امروز ۱۶ تیرماه به جای مجید ملانوروزی به عنوان مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به فعالیت شد.

logo-samandehi