نماینده بخش هنری یونسکو کلاب در خاورمیانه اعلام کرد؛

دومین سمپوزیوم و اینترنشنال آرت فیر Unesco club piraeus & islandدر پاریس برگزار میشود

ف. اخلاقی، نماینده بخش هنری یونسکو کلاب در خاورمیانه پس از برگزاری سمپوزیوم و اینترنشنال آرت فیر یونسکو کلاب (Unesco club piraeus & island) در یونان خبر از برگزاری دومین دوره این رویداد در پاریس با هدف تبادلات تکنیکی و ذهنی و معرفی هنرمندان مستعد و شناخته نشده، داده است.

اولین دوره سمپوزیسیوم ها و اینترنشنال ارت فیرها یونسکو کلاب (Unesco club piraeus & island) خرداد۹۷در یونان، با حضور هنرمندان و چهره های فرهنگی_هنری از سراسر جهان برگزار شد. از ایران نیز فریدون امیدی، داور یوسفی و ف.اخلاقی در این رویداد حضور داشته اند. مهر ماه 97 نیز شهر پاریس میزبان این رویداد خواهد بود.

اخلاقی معتقد است با توجه به اینکه هنر یک زبان بین المللی است در این رویداد ها افرادی در کنار هم کار می‌کنند که زبان یکدیگر را هم نمی‌دانند اما همزمان که تکنیک خود را کار می کنند و ذهنیت خود را به تصویر میکشند با یکدیگر تبادل اندیشه و تکنیک خواهند داشت.

ف. اخلاقی در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین بیان کرد:

هنرمندان میتوانند طی فراخوانی که اعلام شده است اطلاعات خود را یه دبیرخانه آنلاین رویداد به آدرسunescoartfair.comارسال کنند و در برنامه های یونسکو کلاب (Unesco club piraeus & island) شرکت نمایند.

لینک عضویت


یونسکو کلاب (Unesco club piraeus & island) چهار نماینده در بخش هنری دارد، یک نماینده در اروپا داریم، یک نماینده در ترکیه، یک نماینده در هند و من نماینده خاور میانه هستم.

در هر یک از این رویداد ها هنرمندان از کشور های مختلف خاورمیانه، آسیا و اروپا حضور دارند و در پایان دوره در فضایی مناسب و بزرگ آثار به نمایش در خواهد آمد.

در گفتگویی که پیش از این با این هنرمند داشتیم وی ضمن تاکید بر لزوم کار فرهنگی و تلاش جمعی هنرمندان در کنار نقاشی و کار در آتلیه های شخصی، افزود:

هنر دیجیتال و استفاده از قلم نوری و ... برای خودشان بحث جذابی دارند ولیکن رنگ روغن، اکرولیک، بوم و ... را اگر مورد توجه قرار ندهیم ممکن است ظرف چندین سال آینده بیش از پیش کنار گذاشته شوند.بر همین اساس نیز در یونسکو سمپوزیسیوم هایی را برای هنرمندان در نظر گرفته ایم که اولین دوره آن۳۰خرداد۹۷در یونان برگزار شد و دومین دوره آن در پاریس خواهد بود.


تصویر سمپوزیوم و اینترنشنال آرت فیر یونسکو کلاب (Unesco club piraeus & island) در یونان

یونسکو کلابUNESCO club Piraeus &islandدر نظر دارد در بخش فرهنگی در زمینه های هنری و فرهنگی مختلف مانند نقاشی، عکاسی، مجسمه سازی ، ویدیو آرت و موسیقی فعالیتهایی برای نزدیک تر شدن هنرمندان، جدا از شبکه های مجازی و از راه دور، با ارتباط نزدیک به صورت فیزیکی برگزار نماید و بین هنرمندان اتحاد ایجاد کند.

logo-samandehi