شهرک سینمایی موزه‌دار می‌شود


مدیر شهرک‌های تلویزیونی از تاسیس موزه‌ای برای نمایش لوازم، لباس‌ها و عروسک‌های ماندگاری که جزو اموال سازمان صداوسیما محسوب می‌شوند، خبر داد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، کمال فیض‌آبادی ۲۵ شهریور ماه در بخشی از بازدید خبرنگاران از این مجموعه اعلام کرد که به زودی و به احتمال زیاد پیش از آغاز سال جدید، موزه‌ای در این مجموعه شهرک‌های تلویزیونی راه‌اندازی می‌شود که آثار ماندگاری که جزو اموال صداوسیما محسوب می‌شوند و هم‌اکنون در اختیار گنجینه‌های مجموعه هستند را به نمایش خواهد گذاشت.

او لباس‌های وزرای دربار پهلوی دوم، پیانوی به جا مانده از آن دوران و موتور سلطنتی تلویزیون ملی را از جمله این اموال برشمرد.

این بازید با حضور مدیر شهرک سینمایی و روابط عمومی سیما از گنجینه‌های لباس، وسایل دکور، ماشین‌های قدیمی و تجهیزات فنی و همچنین بازید از لوکیشن‌های لاله‌زار، اورشلیم، میدان منیریه، میدان بهارستان و لوکیشن مجموعه حکایت‌های کمال که هم‌اکنون در حال ضبط است، انجام شد.

مجموعه‌ شهرک‌های تلویزیونی هم‌اکنون در حال ساخت لوکیشن‌های جدید است که به گفته مدیر این شهرک تلاش می‌شود این لوکیشن‌ها به صورت کاملا ماندگار ساخته شوند تا مرور زمان همانند لوکیش‌ کوفه تخریب نشوند.

نصب سردیس‌های علی حاتمی، عزت‌الله انتظامی، علی نصیریان، جمشید مشایخی و محمدعلی کشاورز در ورودی شهرک سینمایی غزالی از دیگر تغییراتی است که اخیرا در این مجموعه رخ داده است.


logo-samandehi