ششمین کارگاه پهنه رودکی برگزار می‌شود

ششمین کارگاه بررسی پهنه فرهنگی و هنری رودکی به همت سازمان زیباسازی شهرداری تهران و با حضور جمعی از هنرمندان برگزار می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، پیش از این پنج نشست در محل‌های مختلف و با حضور بازیگران، هنرمندان هنرهای تجسمی، فیلمسازان، اندیشمندان، مسوولان و مدیران شهری و ... برگزار شده بود. «نقش هنرهای شهری در تحقق چشم انداز پهنه فرهنگی و هنری رودکی» موضوع ششمین نشست هم اندیشی درباره این پدیده فرهنگی است.

در این نشست‌ها موضوع نیازمندی‌های فرهنگی و همچنین مشکلات فعالان عرصه فرهنگ و هنر به‌ویژه اماکن هنری مستقر در محدوده پهنه مورد بررسی قرار می‌گیرد. هدف اصلی این نشست‌ها واکاوی و بررسی دقیق نگرانی‌های مسوولان فرهنگی و بازیگران این عرصه است.

سازمان زیباسازی شهرداری تهران از دوسال پیش این پروژه را آغار کرده و در این مدت در کنار مطالعات گسترده‌ای که صورت گرفته، نشست‌های تخصصی‌ای را هم با اصحاب فرهنگ و هنر برگزار کرده تا بتواند نواقص، مشکلات و آسیب‌هایی را که وجود دارد و از چشم مدیریت شهری دور مانده، ببیند.

کوروش گلناری، مجسمه ساز، محقق، عضو و مدیر گروه آموزشی مجسمه سازی دانشگاه هنر، مهران داوری، معمار، محقق در زمینه عرصه‌های نوظهور معماری و شهرسازی، همکار بنیانگذار استودیو طراحی پلتفرم تهران، خانم نیلوفر ندانی، پژوهشگر، نویسنده، بازیگر تئاتر، عضو مجموعه موسیقی برای همه و فعال در حوزه هنر شهری و نوید گوهری، آهنگساز، مدیر کانون موسیقی موزه هنرهای معاصر تهران و سرپرست مجموعه موسیقی برای همه و فعال در حوزه هنر شهری مهمانان ششمین نشست تخصصی پهنه فرهنگ و هنری رودکی خواهند بود.

این نشست روز سه شنبه 14 آبان در محل سازمان زیباسازی شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

logo-samandehi