تایید طرح توسعه خط ساحلی بلفاست توسط Henning Larsen

این پروژه واقع در محل سابق Sirocco Works قرار است فضایی به مساحت 2.6 هكتار در ساحل شرقی رودخانه Lagan را كه قریب به دو دهه بلا استفاده مانده است، بازسازی کند.

به گزارش گالری آنلاین، پس از گذشت یک سال از روند تصویب طرح توسعه، شورای شهر بلفاست بطور رسمی توسعه خط ساحلی بلفاست توسطHenning Larsen را تایید کرد.

توسعه خط ساحلی بلفاست با جای دادن مردم در قلب این طرح توسعه، حذف دیواره های جداکننده موجود و بهبود دسترسی عموم به گوشه های پنهان شهر ، یکی از مفاهیم مهم نوردیک را بر عهده می گیرد. در حقیقت Jacob Kurek ، شریک Henning Larsen در توضیحات خود می گوید تیم آنها این پروژه بلند پروازانه را فرصتی دید تا بتواند برداشت مردم اسکاندیناوی از زندگی در فضای باز را برای بلفاست به ارمغان بیاورد.

Jacob Kurek شریک Henning Larsen می گوید:" همانطور که از کپنهاک هم می دانیم بنادر و رودخانه ها از پتانسیل فوق العاده ای در جذب و فعال سازی حیات جمعی در یک شهر برخوردار هستند، رود خانه River Lagan دیگر خط مرزی در بلفاست نخواهد بود در عوض به پل ارتباطی ، قطب مهم ، تبدیل خواهد شد. "

این پروژه که به بزرگترین پیشرفت در تاریخ اخیر بلفاست تبدیل خواهد شد پس از اتمام ، به عملیات در حال اجرای احیای خط ساحلی متروکه اروپا ملحق خواهد شد. در واقع ، فضای ساحلی به مساحت 2.6 هکتار "در نظر دارد توان بالقوه رودخانه River Lagan را کاملا به مار انداخته و جامعه ای پر انرژی و فعال در تمام سال ایجاد کند. ". بعلاوه این طرح شامل اماکن فرهنگی، تفریحی، مراکز خرید، 750 منزل مسکونی، هتل و مراکز اداری با زیر بنای کلی به مساحت قریب به 158000 متر مربع خواهد بود.


logo-samandehi