ونگوگ با سایت جدیدش به خانه هایمان آمد

مشاهده ضربه های قلم ونگوگ تا نامه های او و امکانات دیگر در بازطراحی وب سایت موزه ونگوگ، تجربه متفاوتی برای مخاطب آثار این هنرمند در فضای آنلاین ایجاد کرده است.

به گزارش گالری آنلاین، موزه van Goghمجدداً وب سایت خود را به طرز چشمگیری طراحی کرده است. این وب سایت با بیش از 8،5 میلیون بازدیدکننده در سال، اکنون روشهای جدیدی برای تحت تاثیر قرار دادن مردم و الهام بخشیدن به آنان با زندگی و کار van Gogh ارائه می دهد. بازدید کنندگان نه تنها می توانند نقاشی، طراحی و نامه های Vincent van Gogh را به صورت آنلاین مشاهده کنند بلکه قادر خواهند بود بر روی اثر تا حدی که بتوان ضربه های قلمورا بر روی آن دید، زوم کنند؛ همچنین می توانند ببینند کدام اثر در حال حاضر در موزه به نمایش گذاشته شده است.

فیلترهای پیشرفته جستجوی مجموعه نقاشی ها، طرح ها، نامه ها و اطلاعات مرتبط با هر اثر را به آسانی امکان پذیر ساخته است. به عنوان مثال، بازدید کنندگان می توانند اثری را که در حال حاضر در موزه به نمایش گذاشته شده را مشاهده کنند . قابلیت جدید Vincent for scale، ابعاد نقاشی را نسبت به قد Vincent van Gogh یعنی 1.64 متر، نشان می دهد. همچنین وب سایت جدید شامل داستان های کوتاه و جذابی است که استوری ها ی اینستاگرام و فیس بوک را تداعی می کند. این داستان ها از تصاویر، انیمیشن ها و المان های برجسته آثار هنری استفاده می کند. علاوه بر قابلیت ها و امکانات توسعه یافته، طراحی وب سایت نیز به روزرسانی شده است. در حال حاضر هر صفحه با یکی از رنگ ها و با طیف رنگی ملهم از رنگ های دلخواه ونسان یعنی از رنگ تیره به روشن طراحی شده است.

logo-samandehi