طراحی بنای جدید دانشگاه York در تورنتو توسط شرکت معماری Perkins and Will

شرکت معماری Perkins and Will ساختمان جدید و عجیب School of Continuing Studies را برای دانشگاه York در تورنتو کانادا طراحی کرده است.


به گزارش گالری آنلاین، این ساختمان با گنجاندن کلاس ها در یک محل که در حال حاضر در 4 ساختمان مجزا برگزار می شوند و با مساحتی نزدیک به 100 هزار فوت مربع ( تقریباً 9300 متر مربع) به دروازه ای نمادین تبدیل شده و تعهد دانشگاه York در قبال دانشجویان را نشان دهد.


این پروژه واقع در محوطه کالج Keele به گونه ای طراحی شده است که کلاس های حرفه ای و مؤسسه زبان انگلیسی دانشگاه York را در خود جای می دهد. Rhonda L. Lenton رئیس و قائم مقام دانشگاه York گفت : "کانون جدید و مستقل School of Continuing Studies تعهد York در تأمین نیازهای فعلی و آینده نوآموزان و کارفرمایان این جا و سراسر جهان را در حالی که چالش های پاندمی COVID-19 و نیازهای اقتصاد دانش محور همه جا را فراگرفته نشان میدهد."


توسعه دهندگان در مارس 2020، اولین کلنگ ساختمان را زده و ساخت آن را آغاز کردند. در پنج سال اخیر، این موسسه در ثبت نام های دوره های حرفه ای خود رشدی بیش از 1000 درصد داشته است. این ساختمان که قرار است پاییز 2021 برای دانشجویان افتتاح شود، امکان دسترسی بیشتر مسیرهای دانشگاه زبان انگلیسی را برای دانشجویان بین المللی و مهاجران جدید کانادایی فراهم می کند.


logo-samandehi