برگزاری کارگاه آموزش تخصصی «فنون پتینه در معماری» در «صبا»

موسسه فرهنگی هنری صبا، در ادامه رویکرد خود به آموزش، اشاعه و احیای میراث هنرهای سنتی و اصیل ایرانی، کارگاه «آموزش تخصصی فنون پتینه در معماری» را برای علاقمندان برگزار می کند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا- وابسته به فرهنگستان هنر- دوره پاییزی این کارگاه که توسط «علیرضا مرادی» برگزار می شود شامل 12 جلسه 3 ساعته خواهد بود که در آن هنرجویان با این محورها آشنا خواهند شد:

1- مباحث آموزشی پایه

2- شناخت مواد- رنگ- ابزار کار

3- ایجاد سایه روشن- بافت

4- رنگ شناسی حلال ها و کهنه کاری

5- موتیف ورق طلا و نقره

6- تکسچرها- بتون- بتونه

7- تثبیت کننده ها

8– تاثیر متریال ها بر روی یکدیگر

9- آشنایی با انواع پتینه های روغنی و اکریلیک

10- طرح سنگ ماربل مرمر و سنگ فیروزه ای

11- ورق طلا- ابر و باد- استنسیل

12- کالچه پتینه ایتالیایی

13-وایت واش و موتیف ها

14-کهنه کاری ابزار طرح چوب


«علیرضا مرادی» مدرس این کارگاه، دانش آموخته رشته نقاشی، رشته نگارگری و نقاشی ایرانی را نزد شاگردان استاد محمود فرشچیان ادامه داد و موفق به کسب تاییدنامه از آن استاد صاحب نام گردید.

وی که سابقه بیش از 14 سال تدریس و فعالیت تخصصی در رشته هنر دکوراتیو و دیزاین را در کارنامه خود دارد تاکنون در 22 نمایشگاه گروهی و 18 نمایشگاه انفرادی در شهرهای مختلف ایران و نقاط دیگر جهان از جمله: ترکیه و ارمنستان، آثار خود را ارائه کرده است.

وی همچنین دارنده رتبه برگزیده هنرهای سنتی فرهنگستان هنر در سال 1386 و برگزیده رشته طراحی دوسالانه نگارگری اصفهان در سال 1388 بوده است.

کارگاه «آموزش تخصصی فنون پتینه در معماری»، دوشنبه ها ساعت 17 الی 19 در صبا برگزار می شود.

علاقمندان جهت ثبت نام می توانند با شماره های: 66487535- 66487536 و 09212795298- سمیه مشفق تماس حاصل و به نشانی تقاطع طالقانی- ولیعصر، خیابان برادران مظفر (صبا)، شماره 125، موسسه فرهنگی هنری صبا مراجعه فرمایند.


logo-samandehi