«هنر در قرنطینه»؛ برپایی نمایشگاه گروهی در گالری زرنا

نمایشگاه گروهی تحت عنوان «هنر در قرنطینه» با نمایشگاه گردانی کیاندخت صادقی یام و با حضور استاد ژاله دل زنده از روز جمعه 25 مهرماه در گالری زرنا برپا می شود.

در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان کوثر موسوی، آبای بابق، مریم جمالی، نازنین رحمتی، فرشته صفری، علی انوار، مینا عالی پور، میترا اکبری، حمید رضا برزه، مجید خشنود، صبا کمالی، پیام احمدی کاشانی، ازاده اجلالی، الهام اخلاقی، فاطمه تهرانی، پریسا سلطانی، پیام شیرزادی، سپیده چگینی، ستاره غلامی، شیما تاج، سحر جعفریان، مهرنوش سهرابی، فاطمه جلالی شیرازی به نمایش در می آید.

کیان دخت صادقی یام کیوریتور این مجموعه در رابطه با هدف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرنطینه تصمیم گرفتیم آنچه در این ایام حاصل تفکر و دست های توانمند هنرمندان بود به نمایش گذاشته شود تا به هنرمندان و هنردوستان نشان دهیم هنر در هر شرایطی باعث دلگرمی، و پر از حرف های نگفته است.

وی روند برگزاری این نمایشگاه را چنین تشریح کرد: با دعوت از هنرمندان و مشارکت آنها، کارشناسی آثار ارزشمند انجام شد و این امر حدود سه ماه زمان گرفت که در نهایت با حضور 23 هنرمند و چهل اثر این رویداد برپا شد.

همچنین آثار ابعاد مختلفی دارند و در مدیاهای عکاسی و نقاشی خلق شده اند.

صادقی یام افزود: علت انتخاب این عنوان برگزاری چنین رویدادی در این شرایط و دور کردن هنرمندان از شرایط افسرده جامعه و نمایش زندگی در آثار هنرمندان است

این هنرمند در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم در آینده باز هم از این قبیل رویداد ها برگزار کنیم.

علاقمندان جهت بازدید از آثار این نمایشگاه می توانند همه روزه بجز شنبه ها تا تاریخ 1 آبان ماه از ساعت 16- 20 به نشانی خیابان انقلاب، بین وصال شیرازی و دانشگاه، کوی اسکو، پلاک ۱۰، طبقه دوم مراجعه نمایند.

گفتنی است، رعایت پروتکلهای بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع طولانی و غیرضروری برای بازدیدکنندگان گالری الزامی است.

logo-samandehi