با همکاری موسسه هنرمندان پیشکسوت

«صبا» با تصویر روزهای حماسه و پیروزی، تاریخ را قاب می‌گیرد

نمایشگاه عکس «تاریخ در قاب»، به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در موسسه فرهنگی و هنری صبای فرهنگستان هنر برپا می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، به مناسبت ایام مبارک دهة فجر، نمایشگاه عکس «تاریخ در قاب»، با همکاری موسسة فرهنگی هنری صبا وابسته به این فرهنگستان، و موسسة هنرمندان پیشکسوت، برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه عکس گروهی، که با تجلیل و نمایش آثاری از زنده‌یاد حسین پرتویی همراه است، آثار هنرمندانی همچون، محمدعلی جدیدالاسلام؛ محمود حاج‌محمدی؛ محمد صیادصبور؛ مرتضی صادقی‌افجه؛ سعید صادقی قازانجانی؛ علی قلم‌سیاه؛ علی کاوه و عباس ملکی به نمایش درخواهد آمد.

تاریخ گشایش نمایشگاه مذکور، روز یکشنبه 12 بهمن 1399 و از ساعت 15 الی 17 خواهد بود و تاریخ بازدید، از 13 لغایت 29 بهمن و از ساعت 10 الی 18 (بجز ایام تعطیل) تعیین شده است. علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم و نیز بازدید از نمایشگاه، می‌توانند به ورودی شرقی به نشانی خیابان ولیعصر، پایین‌تر از چهارراه طالقانی، شماره 1552، و یا ورودی غربی به نشانی خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، پلاک 125مراجعه کنند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز، می‌توانند با شماره تلفن‌ 66487536 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است برنامه مذکور مانند دیگر برنامه‌های فرهنگستان هنر با حفظ اصول بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

logo-samandehi