برپایی نمایشگاه مجازی نمایشگاه صنایع دستی سرامیک

"در دوران سخت اکنون، هنرمند در خلوت و تنهایی از ماده ی بی ارزشی چون خاک ماده ایی با ارزش و اثری هنری به وجود می آورد که کیمیا گری است." این را معصومه حسینمردی کیوریتور نمایشگاه کیمیا می‌گوید.

نمایشگاه گروهی صنایع دستی سرامیک کیمیا به هنرگردانی معصومه حسینمردی از رو جمعه ۲ مهرماه به صورت مجازی در گالری خورشید برپا شده است.

در این نمایشگاه آثاری از احمد اکابر، پریسا سادات باشتنی، محبوبه ترکمان، نیایش جزینی، زهرا حسین مردی، سپیده حنیفه پور، سمیه خدابخشی، نیوشا زینلی، مهسا سقایی، یاسمین سیمری، نگار سیف الهی، سمیه شریف، مریم طاهرخانی، پندار طباطبایی، فاطمه طیبی، نگین فهامی، ویدا قربانی، معصومه کیان پیشه و مهرناز مهدی زاده به نمایش گذاشته شده است.

معصومه حسین مردی و هنرمندان مجموعه ی باغ ایرو نام نمایشگاه را از دوران قرنطینه برگرفته اند.

به گفته وی: هدف از برگذاری این مجموعه به تصویر کشیدن انسانی قوی و پر قدرت است، که بعد از گذر از شرایط سخت میتواند جلوه ی زیبایی داشته باشد، که برای ملموس شدن موضوع از مادر، زن و دیگر شخصیت های انسانی ایده گرفته شد.

هنچنین برای یاد آوری آن به دریا و ماهی که سمبلی از رحم و زن است اشاره میکند.

این مدرس هنر افزود: تمام ظروف با استفاده از دست و نقاشی و انواع لعاب های مختلف درست شده اند.


علاقمندان جهت بازدید از آثار این هنرمندان می توانند تا چهارشنبه ۷ مهرماه به آدرس اینستاگرام گالری خورشید ( @_Khorshid.art.gallery) مراجعه نمایند.


logo-samandehi