"نقش آموز" بر روی دیوار گالری بهارین

"نقش آموز" عنوان نمایشگاه آثار هنری است که با همکاری انجمن علمی آموزشی معلمان هنر شهر تهران از روز جمعه 6 خردادماه در گالری بهارین برپا شد.

در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان نیما اسکند، انیسه برخواه، مهدی گودینی، سعیده شمیم، بهمن زارعیان، مینا عباسی، اعظم یونسی، حمیدرضا زابلی، مجتبی رستمی، حمیدرضا اظهری، علی درخواه، فروغ کانونی، مریم پورسیاح، سولماز مجیدی، علی کیانی، احمدرضا رئوفی، محمود همتی، ابراهیم وفایی و مهشاد همتی به نمایش در آمد.

دکتر محمود همتی رئیس انجمن علمی آموزشی معلمان هنر تهران هدف برگزاری این نمایشگاه را تشکل و ارتقای سطح کیفی برشمرد و افزود: به جهت دیده شدن معلمان هنرمند و مشارکت در دیگر فعالیتهای مرتبط، تشکیل نمایشگاه را از ضروریات می شناسیم.

وی روند برگزاری نمایشگاه را چنین تشریح کرد: پس از تشکیل انجمن یکی از فعالیتهای مرتبط با انجمن تشکیل نمایشگاههای فردی و گروهی است که درسال گذشته و در دوره کرونا ۵ مرحله برگزار شد که البته نقش و هدایت و پیگیری نگارخانه بهارین بسیار پراهمیت بود و در ادامه تلاش داریم که این روند به طور مستمر ادامه داشته باشد.
از دوماه قبل، دعوت از معلمان هنرمند صورت گرفت و درنهایت پس از داوری آثار به مجموعه فعلی رسیدیم.

به گفته دکتر همتی تکنیک به کار رفته در آثار این مجموعه بیشتر رنگ و روغن، آکریلیک، مداد رنگی، کلاژ و… بوده و مضامین آثار برگرفته از طبیعت، ذهن و ... است.

همچنین در این نمایشگاه ۱۹ هنرمند با بیش از ۲۰ اثر شرکت کرده اند.

این مقام مسئول در خصوص عنوان نمایشگاه بیان کرد: عنوان نمایشگاه «نقش آموز» انتخاب شد تا از یک سو ‌موضوع «نقش و نقاشی» را در بر داشته باشد و از سوی دیگر ‌کلمه «آموز» که با آموزش و تعلیم‌ مرتبط است و همچنین با فضای شغلی و ذهنی هنرمندان شرکت کننده هماهنگ باشد.


علاقمندان جهت بازدید از آثار این هنرمندان می توانند تا چهارشنبه 11 خردادماه همه روزه از ساعت 16:30 الی 19:30 و در روز افتتاحیه از ساعت 16 الی 20 به گالری بهارین واقع در خیابان کریم خان، خیابان حافظ، نبش ورشو، پلاک ۵۰۹، طبقه اول، واحد ۳ مراجعه نمایند.


logo-samandehi