بلندترین برج مسکونی جهان با تاج الماس

آسمان‌خراش جدیدی در راه است تا افق دبی را با تاجی پیچیده که با مناره‌های الماس‌مانند مزین شده است، دگرگون کند.

به گزارش گالری آنلاین، با ترکیب میراث غنی و کدهای معماری و زمان‌شناسی نمادین، سازنده املاک امارات متحده عربی، Binghatti، با جواهرات و ساعت‌های لوکس برند Jacob & Co همکاری می‌کند تا جدیدترین بنای تاریخی امارات را معرفی کند.

Burj Binghatti Jacob & Co Residences که قرار است به بلندترین برج مسکونی در جهان تبدیل شود، ادای احترام به ساخت ساعت پیچیده سازنده خود و زیبایی جواهرات است. این ابربرج فوق‌العاده مجلل که بر فراز منظره شهر اوج می‌گیرد، شبح باریکی را تشکیل می‌دهد که در بالای آن تاجی کریستال‌ مانند زیبا قرار دارد و جواهرات معروف Jacob & Co را در آسمان شبیه‌سازی می‌کند.

در 15 نوامبر، این سایت توسط مدیر عامل Binghatti، محمد Binghatti، و رئیس Jacob & Co، Jacob Arabo، به نشانه شروع ساخت و ساز افتتاح شد.

برج بینگهتی با بیش از 100 طبقه به زودی از برج سنترال پارک نیویورک، که در حال حاضر بلندترین برج مسکونی جهان است، با ارتفاع 472 متری (1550 فوت) پیشی خواهد گرفت. این ابربرج به‌عنوان تلفیقی زیبا از زبان‌های طراحی متمایز Jacob & Co - برند جهانی ساعت و جواهرات لوکس - و Binghatti - یکی از پیشروترین توسعه‌دهندگان املاک امارات آشکار خواهد شد.

رندرها نشان می‌دهند که آسمان‌خراش به شکل یک فرم درخشان باریک شکل می‌گیرد که با تاجی مجلل و آراسته در میان ابرها به اوج می‌رسد. اوج این سازه که به عنوان نمادی جسور و خالص از اخلاق طراحی امضای دو برند است، به طور خاص نمایش سازنده ای از الماس های برجسته و ریز تراشیده نمادین Jacob & Co در خط افق است.

logo-samandehi