طراحی بلندترین آسمان خراش در تگزاس

آسمان خراش 80 طبقه 1035 فوت بالاتر از شهر خواهد بود.

به گزارش گالری آنلاین، برج طراحی شده توسط Kohn Pedersen Fox انتظار می رفت در سپتامبر گذشته در زمان رونمایی به بلندترین برج شهر تبدیل شود.

این برج شامل واحدهای مسکونی خواهد بود و در خیابان پنجم شرقی 410 واقع خواهد شد - درست در قلب مرکز شهر آستین در نزدیکی منطقه پر جنب و جوش خیابان 6، مرکز همایش آستین، و ایستگاه قطار جدید مرکز شهر CapMetro.

برج ویلسون که توسط HKS طراحی شده است، 450 خانه - از استودیو گرفته تا پنت هاوس سه خوابه و چهار خوابه - را به شهر در حال رشد آستین معرفی می کند. این خانه ها دارای طراحی داخلی توسط گروه طراحی بریت هستند و امکانات پیچیده و هتل مانندی را ارائه می دهند. این ساختمان علاوه بر چشم‌اندازهای بی‌مانع از خط افق، یک رستوران و بار در طبقه همکف، یک منظره خیابانی فعال، سرویس‌های خدمتکار، به‌علاوه چهار طبقه کامل امکانات رفاهی ارائه می‌کند.

امکانات رفاهی این ساختمان لوکس شامل یک استخر وسیع با خدمات غذا و نوشیدنی، مرکز تناسب اندام با خدمات کامل، سالن کوکتل و سالن سینما، فضاهای کار مشترک، و یک طبقه اختصاص داده شده به حیوانات خانگی، مجهز به اتاق بازی حیوانات خانگی و نظافت است.

logo-samandehi