پنج کفش برجسته با چاپ سه بعدی در هفته مد پاریس رونمایی شد

در آخرین هفته مد پاریس، چکمه‌هایی با زیره‌های پرینت‌شده سه‌بعدی و کفش‌هایی که توسط پرینترهای سه‌بعدی ساخته شده‌اند، نشان می‌دهند که این فناوری تاثیر جدی بر صنعت کفش گذاشته است.

به گزارش گالری آنلاین، اگرچه کفش‌های پرینت سه بعدی تقریباً یک دهه است که وجود دارند، برندهای بزرگ مد به ندرت از این فناوری در طراحی‌های خود استفاده کرده‌اند.

استثناهای قابل توجه عبارتند از طراح هلندی Iris van Herpen، که با طراح Rem D Koolhaas برای به نمایش گذاشتن کفش های چاپ سه بعدی در کت واک کوتور در سال 2013 کار کرد.

در همین حال، شرکت‌های پوشاک ورزشی از امکانات دقیق و سفارشی‌سازی ارائه شده توسط این فناوری استقبال کرده‌اند و مجموعه گسترده‌ای از برند ها در حال حاضر وجود دارند که عناصر پرینت سه‌بعدی را ادغام می‌کنند.

غول پوشاک ورزشی نایک در سال 2013 از پرینت سه بعدی برای ایجاد کفش های فوتبال استفاده کرد در حالی که رقیب آدیداس در سال 2016 پیشنهاد چاپ سه بعدی را عرضه کرد. مدت کوتاهی پس از آن، شرکت آمریکایی Under Armor با عرضه زیره‌های مشبک خود به لیست شرکت‌های تولیدکننده پوشاک ورزشی پیوست که پرینت سه بعدی را در کفش‌ها استفاده می‌کنند .

Carlo توسط دیور

Puffer Boot توسط Rains و Zellerfeld

Reebok x Botter Sneaker by Reebok, Botter and HP

Namesake توسط Silkroad

Heal Your Soul, Heel Your Sole by KidSuper and Zellerfeld

logo-samandehi