دنیل آرشام مجسمه های ماشین فرسوده خود را به موزه می آورد

هنرمند از طریق مجسمه‌های مدرن Arsham Auto Motive، و نمادهای تاریخی مرتبط با آن به بیننده نگاهی اجمالی به آینده می‌دهد.

به گزارش گالری آنلاین، از 25 فوریه تا 26 نوامبر 2023، هنرمند مقیم نیویورک، دانیل آرشام، مجسمه های ماشین فرسوده شده خود را در موزه خودرو پترسن در لس آنجلس ارائه خواهد کرد. این نمایشگاه با عنوان "Arsham Auto Motive" چندین نمونه از ابرخودروها، از جمله پورشه 356 بونسای و دیگر مصنوعات خودرویی به سبک امضای این هنرمند بین رشته ای را به نمایش می گذارد و یک "باستان شناسی تخیلی" را به تصویر می کشد که در آن فضای فرهنگی و مادی دیروز و امروز و فردا با هم برخورد میکنند.

نمایشگاه جدید در موزه خودروی پترسن، شیفتگی دنیل آرشام به ماشین‌ها و باستان‌شناسی را نشان می‌دهد. در این نمایشگاه، طرح‌های فعلی خودرو به‌عنوان آثار تاریخی در نظر گرفته می‌شوند که برخی از آنها با گذشت زمان از بین رفته‌اند. به طور خاص، این نمایشگاه شامل فورد موستانگ GT فست‌بک 1968، پورشه 356 اسپیدستر 1955، فراری فرسوده شده 2018 و پورشه 911 با کلسیت آبی فرسوده شده 2022 است. این قطعات از مصنوعات مدرن از مواد زمین‌شناسی مانند شن و ماسه و کوارتز ساخته شده‌اند. و فسیل شده به نظر می رسند که انگار بعد از مدت ها دفن شده اند.

در توضیح نمایشگاه در وب‌سایت رسمی موزه آمده است: «آثار «فرسوده» آرشام فضایی را اشغال می‌کند که مفاهیم دیروز، امروز و فردا با هم برخورد می‌کنند.

logo-samandehi