طراحی جدید گالری هنر انتاریو رونمایی شد

استودیو معماری سلدورف از طراحی جدیدترین پروژه‌اش در گالری هنر انتاریو رونمایی کرد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از هنرآنلاین، استودیو معماری سلدورف با همکار دفاتر معماری محلی دایاموند اشمیت و Two Rowطرح‌هایی را برای اضافه شدن یک گالری به مجموعه ساختمان‌ها در گالری هنر انتاریو در تورنتو را منتشر کردند.

این طرح شامل یک ساختمان کاملاً جدید در بالای پارکینگ است که در کنار توسعه گالری هنر انتاریو در سال ۲۰۰۸ توسط فرانک گری معمار امریکایی-کانادایی طراحی شده است. این گسترش هفتمین بار است که از زمان افتتاح این گالری از سال ۱۹۰۰ صورت گرفته است.

این گالری مدرن و معاصر با عنوان «Dani Reiss» شامل یک حجم مستطیلی شکل با پنج طبقه است که به سمت پارکی در مرکز مجموعه ساخته خواهد شد.

نمای گالری دارای یک سطح انعکاسی خواهد بود که در پانل‌های آجری کوچکی پیکربندی شده است که تکمیل کننده ساختمان مجاور فرانک گری است و در عین حال نمایه متمایزی را در محوطه به نمایش می‌گذارد.

ساختمان جدید با افزودن ۱۳ گالری جدید، کل فضای مورد استفاده برای نمایش آثار هنری را ۳۰ درصد افزایش خواهد داد. این طرح جدید، روایت‌های فرهنگی و ارزش‌های مردم بومی را با هم ادغام می‌کند. طراحی تراس‌ها، ساختمان‌ها را به محیط بیرونی متصل و فضاهایی را برای اجتماع ایجاد می‌کند.

گالری هنر انتاریو مجموعه‌ای بسیار بزرگ از آثار هنری هنرمندان کانادایی و همچنین آثاری از دوره‌های باروک و رنسانس را در خود جای داده است. این گالری ۴۵ هزار متر مربع فضای عمومی دارد و یکی از بزرگ‌ترین گالری‌های هنری در امریکای شمالی است. در طول دوران فعالیتش، این گالری میزبان و سازمان دهنده برخی از مشهورترین و مهم‌ترین نمایشگاه‌های هنری در جهان بوده است.

logo-samandehi