رونمایی از طرح پردیس Net-Zero در جزیره گاورنر نیویورک

موسسه Skidmore، Owings & Merrill برای طراحی تبادل آب و هوای نیویورک، با مشارکت دانشگاه Stony Brook، یک موسسه تحقیقاتی عمومی در نیویورک انتخاب شده اند.

به گزارش گالری آنلاین، پردیس جدید واقع در جزیره گاورنر نیویورک، برنامه ریزی شده است تا به عنوان یک موسسه برای توسعه راه حل های آب و هوایی جدید خدمت کند. "The Exchange" به عنوان اولین مرکز بین المللی در نوع خود، همچنین به عنوان یک مرکز منطقه ای برای اقتصاد سبز عمل خواهد کرد.

هدف پردیس جدید تبدیل شدن به مدلی برای پایداری است، زیرا از استراتژی‌های طراحی انرژی مثبت، از جمله ساخت و ساز انبوه چوب، تولید برق خورشیدی در محل و ساختارهای موجود برای دستیابی به پردیس با انرژی سوخت صفر خالص استفاده می‌کند. این طرح همچنین چشم‌انداز طبیعی جزیره گاورنر را ادغام می‌کند و معماری را با عناصر طبیعی ترکیب می‌کند. نتیجه، یک آزمایشگاه برای تحقیق، آموزش و سرگرمی عمومی است. این پردیس قصد دارد میزبان برنامه های آموزش شغل سبز و ایجاد مهارت برای ساکنان محلی باشد و همچنین با موسسات تحقیقاتی محلی مانند موسسه Pratt یا دانشگاه نیویورک همکاری کند.

این محیط به گونه ای طراحی شده است که شامل یک آزمایشگاه تعاملی با 400000 فوت مربع فضاهای ساختمانی است که شامل آزمایشگاه های تحقیقاتی، فضاهایی برای کلاس درس، مناطق نمایشگاهی، گلخانه ها و تسهیلات مسکن است. یک شتاب دهنده، تحقیقات ، ایده ها و پروژه هایی را برای پاسخگویی به تهدیدات تغییرات آب و هوایی پرورش خواهد داد. برنامه های آکادمیک و اجتماعی نیز در این طرح کاربردی گنجانده شده است که هدف آن آماده سازی دانش آموزان برای مشاغل متمرکز بر راه حل های آب و هوایی و عدالت زیست محیطی است. برای اطمینان از شنیده شدن همه صداها، پردیس همچنین شامل یک شورای مشورتی شهروندی متشکل از سهامداران محلی است.

logo-samandehi