5 استان میزبان برنامه‌های هفته صنایع‌دستی

برنامه‌های هفته صنایع‌دستی از ۱۷ خرداد آغاز خواهد شد و در این راستا پنج استان کشور میزبان این برنامه‌ها هستند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، در هفته صنایع‌دستی و روز جهانی صنایع‌دستی، علاوه بر استان تهران، استان‌های البرز، زنجان، اردبیل و اصفهان میزبان این برنامه‌ها خواهند بود. به همین مناسبت در اولین روز از هفته صنایع‌دستی در روز ۱۷ خرداد ماه جاری، نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در تهران برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه روز جهانی صنایع‌دستی با حضور مهمانان داخلی و خارجی و مسئولانی از شورای جهانی صنایع‌دستی و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در اصفهان برگزار می‌شود.

دوشنبه ۲۲ خرداد، استان اردبیل میزبان مسوولانی از شورای جهانی صنایع‌دستی و نیز وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است و همین گروه در روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد به استان زنجان سفر خواهند کرد.

چهارشنبه ۲۴ خرداد ماه جاری، تهران میزبان برنامه گرامیداشت روز جهانی صنایع‌دستی و روز پنجشنبه ۲۵ خرداد اختتامیه گام دوم و سوم «رویداد سه‌گام» برگزار و نمایشگاه فروش آثار هنری و صنایع‌دستی در کاخ نیاوران افتتاح می‌شود.

مریم جلالی ـ معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ـ به سایت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این خبرها را اعلام و بیان کرده است که جمعه ۲۶ خرداد نیز از کارگاه‌های هنرمندان نوگرا در استان البرز بازدید به عمل خواهد آمد.

logo-samandehi