موزه ملی ایران میزبان همایش “میراث باستان شناسی اسپانیا” می شود

همایش “میراث باستان شناسی اسپانیا” روز سه شنبه ۱۲ آذر ماه ۱۳۹۸ در دو نوبت صبح ۱۰ تا ۱۲ و بعد ازظهر ۱۴ تا ۱۶ با حضور اساتید دانشگاه آلیکانته و کارشناسان موزه باستان شناسی آلیکانته برگزار می گردد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی موزه ملی ایران، جبرییل نوکنده رییس کل این موزه در بیان هدف برگزاری این همایش اظهار کرد: موزه مادر کشور با برگزاری نمایشگاه از آثار تاریخی-فرهنگی بستری مناسب برای آشنایی با فرهنگ و تمدن سایر ملل را فراهم کرده است و همایش “میراث باستانشناسی اسپانیا” نیز در راستای نمایشگاه خارجی این روزهای موزه ملی ایران تدارک دیده شده و به معرفی ابعاد و وجوه مختلف تمدن باستانی و غنی اسپانیا می پردازد. این برنامه علمی فرصت شناخت ویژگی های فرهنگی و هنری و گذر تاریخ در تمدن های مختلف این بخش از مدیترانه را ایجاد می نماید تا علاقمندان چشم انداز بهتری را برای بازدید این نمایشگاه بدست آورند.

محل برگزاری این رویداد در سالن نشست موزه ایران باستان با حضور اساتید و کارشناسان اسپانیایی و ایرانی بوده و حضور در این نشست برای کلیه پژوهشگران، صاحبنظران و علاقمندان آزاد خواهد بود.

یادآور می گردد نمایشگاه ”میراث باستان شناسی اسپانیا” همه روزه به استثنای دوشنبه ها از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای علاقمندان است.

بهای بلیت ۵۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده و به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر برای تمامی علاقمندان و تشویق بازدیدهای خانوادگی در تعطیلات آخر هفته، روزهای پنج شنبه و جمعه بازدید رایگان است.

همچنین دانش آموزان و دانشجویان گرامی در قالب اردوهای آموزشی می توانند بدون پرداخت وجهی با فرهنگ و هنر اسپانیا آشنا شوند.

logo-samandehi