هنرمندان تجسمی به یاری سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان آمدند

هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی به همت گالری «آرتیبیشن» آثارشان را برای حمایت از سیل زدگان سیستان و بلوچستان به فروش گذاشتند.

به گزارش گالری آنلاین، هنرمندان و خریداران آثار هنری در پی اقدام خیرخواهانه امیر یگانه هنرمند و مجموعه‌دار هنری، دست در دست هم به کمک سیل سیستان بلوچستان آمده اند و تعدادی از آثار هنری با همکاری هنرمندان و مجموعه‌داران این آثار جمع‌آوری شده که از سوی گالری «آرتیبیشن» برای معاوضه با اقلام ضروری درخواست‌ شده از طرف مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان آماده فروش شده است.

خریداران و خیرانی که مایل به کمک‌رسانی به این مناطق هستند، می‌توانند آثار موجود در لینک زیر را مشاهده و برای خرید این آثار اقلام مورد نیاز را تهیه و به آدرس گالری آرتیبیشن واقع در خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی(غرب)، میدان احمدی‌روشن(کتابی)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان قندی(دریا)، پلاک ۶ (تلفن: ۲۲۹۲۲۵۳۸) ارسال کنند. و آثار مورد علاقه خود را دریافت کنند.

همچنین خریدارانی که امکان خرید اقلام را ندارند می‌توانند با پرداخت وجه به ارزش کالاهای درج شده در بخش توضیحات اثر، اثر هنری مورد نظر خود را دریافت کنند. همچنین هنرمندان و مجموعه‌دارانی که مایل به اهدا و ارایه آثار خود در این نمایشگاه هستند از طریق شماره ۰۹۹۲۷۹۴۳۱۵۹ می توانند تصاویر و اطلاعات آثار خود را اعلام کنند.

آثار برای معاوضه با اقلام ضروری را در لینک زیر می‌توانید مشاهده کنید:

http://arthibition.net/fa/gallery/exhibition/۴۸۰

logo-samandehi