کلثوم صالحی: فرهنگ و هنر به رویدادی مانند جایزه ویستا احتیاج دارد

کلثوم صالحی گفت: خوشبختانه جایزه ویستا جایگاه قابل قبولی میان هنرمندان پیدا کرده است و هر سال نسبت به سال‌های قبل بهتر می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایران آرت، کلثوم صالحی از برگزیدگان راه یافته به سومین جایزه ویستا است که این روزها اثرش در نمایشگاه "خط سوم" به تماشاست.

او درباره ایده اثر خود توضیح داد: عنوان این اثر «تهی» است که بر اساس زمان طراحی شده است؛ و یادآور این نکته است که زمان تاثیر مهمی روی زندگی همه ما دارد. در این اثر رابطه شخصی انسان‌ها با خودشان مد نظرم است.

صالحی در ادامه بیان کرد: همه ما مسائلی داریم که شخصی و مختص خودمان است. در ذهن همه ما محلی مانند قبرستان وجود دارد که اتفاقات بد را در آن محل نگهداری می‌کنیم و گاهی به آنجا سر می‌زنیم. چیزی که برای ما باقی می‌ماند انتزاعی است زیرا فقط حال و هوا و حس ما در آن موقعیت است.

وی تاکید کرد: من با این اثر می‌خواستم به حس انتزاعی که در ذهن وجود دارد هویت بدهم و آن را بسازم.

این هنرمند درباره جایزه ویستا خاطرنشان کرد: خوشبختانه جایزه ویستا جایگاه قابل قبولی میان هنرمندان پیدا کرده است و هر سال نسبت به سال‌های قبل بهتر می‌شود. من واقعا با ویستا ارتباط برقرار کرده‌ام زیرا به راحتی می‌توانیم ایده‌هایمان را ارائه دهیم.

وی در پایان گفت: حوزه فرهنگ و هنر ما به رویدادهای مستقلی مانند ویستا احتیاج دارد و خیلی خوشحالم که در این رویداد کنار هنرمندان دیگر به ارائه آثارم می‌پردازم.

نمایشگاه "خط سوم" تا چهارم بهمن ماه در گالری ویستا دایر است و آیین تجلیل از برگزیده سومین جایزه هنری ویستا عصر جمعه ۲۷ دی ماه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن استاد جلیل شهناز برپا می‌شود.

logo-samandehi