باغ موزه قصر را در خانه‌تان ببینید

مسوولان باغ موزه قصر با راه انداختن سامانه‌ی «تور مجازی» برای این محوطه‌ی تاریخی فرهنگی، علاقه مندان به موزه و میراث فرهنگی را برای بازدید رایگان و مجازی از این فضای تاریخی تشویق کردند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی باغ موزه قصر، علاقه‌مندان به موزه می‌توانند در روزهای حضور در منزل به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، در قالب تور مجازی به صورت رایگان از باغ موزه قصر دیدن کنند.

باغ موزه قصر را در خانه‌تان ببینید

در نسخه به روز شده تور مجازی باغ موزه قصر علاوه برپوشش کامل مجموعه امکان مشاهده توضیحات بخش‌های مختلف، پخش خودکار راهنمای صوتی، پخش صداهای تاریخی و نمایش فیلم‌های موجود در موزه فراهم شده است.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید مجازی از موزه «مارکوف»، موزه «زندان سیاسی» و همچنین محوطه باغ ایرانیِ باغ موزه قصر به صورت مستقیم به نشانی http://b۲n.ir/qasr مراجعه یا با ورود به سایت باغ موزه قصر در بخش بازدید مجازی از همه‌ی قسمت‌های موزه به صورت ۳۶۰ درجه دیدن کنند.

برای شروع بازدید مجازی از باغ موزه قصر می‌توانید روی یکی از لینک‌های « http://b۲n.ir/qasr » یا « http://qasr.ir/portals/۱۲/vtour/index.html » کلیک کنید.



logo-samandehi