چیدمانی متفاوت با نصب زمین تنیس داخل کلیسای قرن 16 میلان


asad raza installs neon orange, interactive tennis court inside 16th century church in milan

هنرمند معاصر اسد رازا ، چیدمانی را در فضای داخلی یک کلیسا متعلق به قرن شانزدهم در میلان نصب کرده است. این اثرِ بدون عنوان که در جهت ایجاد تعامل مخاطبین با یکدیگر و فضای اطراف خلق شده است فضایی معاصر و امروزی به کلیسا داده است.
به گزارش گالری آنلاین، کارهای رازا به بررسی اینکه چگونه اشیاء، انسان ها و موجودات دیگر در یک فضا از طریق شیوه ها و رفتارهای اجتماعی در کنار یکدیگر ساکن میشوند، میپردازد.
هنرمند در فضای اصلی داخلی کلیسا یک زمین تنیس نصب کرده است و مربی، بازیکن، توپ، راکت و سایر تجهیزات لازم نیز حضور دارند. در این اثر فضای معنوی کلیسا متحول شده و این فضای رشد و ورزشی، مفهومی جدید برای ارتباط با معنویات خلق کرده است.
علاقه ی اسد رازا به بازی تنیس، سبب شده از این ورزش برای جذب انرژی و ایجاد فضایی برای تعامل و گفتگو کمک بگیرد، بازدید کنندگان جذب این چیدمان میشوند و خود را با این فضا هماهنگ میکنند و میتوانند وارد بازی بشوند.
بازیکنان به وسیله ورزش با یکدیگر ارتباط برقرار میکنند و احاطه شدن این فضای ورزشی با نقاشی های معنوی و بی نظیر روی سقف و دیوارها، تجربه و درک فوق العاده ای از فضا برای آنها ایجاد میکند. بازیکنان تنیس توسط نقاشی هایی که نشان دهنده زندگی پل رسول هستند، احاطه شده اند و بازدید از این اثر برای همه آزاد و رایگان است.
نقاشی های دیواری در اواخر قرن 16 توسط giulio و antonio campi کار شده اند.

asad raza

asad raza

asad raza

asad raza

asad raza

asad raza

asad raza




logo-samandehi