در هفته طراحی میلان به نمایش درآمد؛

تجربه ای از حس پنهان


در هفته طراحی میلان 2018، سونی آثاری را با هدف نمایش احساسات مخفی انسان در طول روز به نمایش درآورد.
به گزارش گالری آنلاین، این مجموعه تجربه ای حساس را ایجاد می کند که در آن ارتباط بین تکنولوژی و رفتار انسانی برای پیش بینی یک شیوه زندگی غنی برای آینده مورد بررسی قرار می گیرد.
سونی این نمایشگاه را بر اساس هدف خود مبنی بر همواره به ارمغان آوردن مفهوم و تکنولوژی جدید در زندگی بشر برپا کرده است.
از لحاظ مفهومی، این برند همیشه از اهمیت طراحی آگاه بوده و بخش طراحی خود را در سال 1961 تأسیس کرده است. از آن زمان تا کنون، آنها تلاش مستمری برای نوآوری و خلاقیت برجسته داشته اند.
تیم طراحی سونی نقش مهمی در تفسیر منافع تکامل سریع تکنولوژی و ادغام آن با راهکارهای طراحی دارد. نمایشگاه "حواس پنهان" این عملکرد و نتایج مفید آن را ارائه می دهد.

logo-samandehi