روایت رویا شهسوار از نمایشگاه "مجموعه ی مجموعه ها"

گزارش تصویری نمایشگاه گروهی نقاشی در گالری خورشید


نمایشگاهی از آثار نقاشی گروهی از هنرمندان تحت عنوان "مجموعه ی مجموعه ها" به هنرگردانی رویا شهسوار از 26 الی 31 مردادماه در گالری خورشید برپا شد. در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان، مریم افتخاری، زویا اختیاری، حورا پیشقدم، هلیا جوادی نسب، منصوره جمالی، آمنه خلیلی چوپانلو، علی خزائیان، مریم شکوری، شقایق عالی پور، فرانک منفرد، سرور مداح، فاطمه مرادی، فاطمه نجابت و نیکو ورعی به نمایش در آمد.

رویا شهسوار کیوریتور این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین در رابطه با هدف از جمع اوری این مجموعه و روند شکل گیری ایده تا اجرا ، انتخاب آثار و تکمیل مجموعه گفت: هدف به نمایش گذاشتن مجموعه ی آثار هنرمندان جوان و معاصر و معرفی آنها بود. بنده از چندین ماه قبل به بررسی موضوعات و ایده های نو می پردازم و مناسبترین را جهت ارائه و اجرا گزینش می کنم و از زمان انتشار فراخوان معمولا یک ماه و نیم و گاهی هم بیشتر زمان صرف جمع آوری می شود.

شهسوار در مورد تعداد، ابعاد و سبک و تکنیک آثاری که به نمایش گذاشته شد بیان کرد: در این نمایشگاه تعداد 61 اثر از 14 هنرمند که به صورت مجموعه ارائه شد که در ابعاد مختلفی بودند، سبک و تکنیک آثار برای هر هنرمند مختص خودش است و ما در این نمایشگاه شاهد آثاری در سبک های رئالیست، اکپرسیونیسم، رمانتیسم ، آبستره و مفهومی با تکنیک های رنگ روغن، آبرنگ، اکرلیک و مدادرنگی بودیم.

وی معیار انتخاب هنرمندان این مجموعه را تحصیلات و تجربه و ارائه ی آثار در سطح نمایشگاه توسط هنرمندان شرکت کننده دانست.

logo-samandehi