انتزاع فرانسوی به نمایش درآمد


انتزاع فرانسوی، عنوان نمایش آثار کریستین بونزن و رنود آلیراند، دو هنرمند جوان فرانسوی است که آثار انتزاعی آنها در جهات مختلف توسعه یافته است.

به گزارش گالری آنلاین، کریستین بونزن رنگها را با مهارت و دقت کنترل می کند. آثار هنری او اغلب با رنگ های گرم ساخته شده است که بین انتزاع و منظره های خیالی حرکت میکند. کریستین در 1969 متولد شد، در سال 1986 در مدرسه هنر Besancon آموزش داده شد و دیپلم خود را در سال 1987 دریافت کرد. در سال های 1993-1994 او به یک استودیو حکاکی در مرکز فرهنگی فرانسه در تتوان، مراکش رفت و با حرکت به آنجا، رویای دوران کودکی را انجام داد. او در حال حاضر در مالاگا، اسپانیا زندگی می کند و به طور منظم آثارش را در اروپا، ژاپن، ایالات متحده و آفریقا نمایش می دهد.

نود آلیراند، تمرکز بر استفاده از قلم مو نازک که در اسید هیدروکلریک فرو می رود، دارد. قلم مو، صفحه را نوازش می کند، آن را می سوزاند و بعد از رنگ آمیزی و چاپ از طریق فشار خطوط نامنظم و تقریبا نامرئی را نشان می دهد، یک سایه تک رنگ نرم در خاکستری شفاف. او گواش، جوهر هند و اکریلیک را مخلوط می کند. کار های وی در مجموعه های عمومی و خصوصی در سراسر ایالات متحده و اروپا وجود دارد.




logo-samandehi