جهان بدون مرز

چیدمانی با ترکیب صدا، نور و تصویر

گروه teamLab یک چیدمان هنری بدون مرز با ترکیب نور، صدا و هنر در شانگهای ایجاد کرد.

به گزارش گالری آنلاین، آثار بدون مرز teamLab - یک موزه یادبود با مجموعه ای از 50 اثر هنری teamLab و چیدمان های مرتبط در منطقه huangpu ، شانگهای است که 5 نوامبر 2019 افتتاح میشود. ایده پشت این موزه این است که مرزهای بین انسان و طبیعت را بشکند و تعامل بی نظیری بین آثار هنری ایجاد کند.
گروه teamLab میگوید : آثار هنری فقط به یک اتاق ختم نمیشوند از اتاق خارج می شوند، با سایر آثار ارتباط برقرار می کنند، تأثیر می گذارند، و گاهی با یکدیگر در هم می آمیزند.

بدون نقشه ، بازدید کنندگان در این فضای وسیع غرق می شوند و در "چهار جهان" که موزه را تشکیل می دهد سرگردان خواهند شد.
هر جهان توسط teamLab طراحی شده است تا تجربیات بی نظیری را ارائه دهد: "جهان بدون مرز" بسیاری از قطعات نصب شده را که قبلاً به نمایش گذاشته شده بودند ، نشان می دهد. "
این اثر جامعه ای از وسایل نقلیه سبک را نشان می دهد.
"جنگل لامپ ها" شامل صدها فانوس روشن در زیر و بالای زمین است. و یک تجربه نوشیدن چای مجازی در 'خانه چای' وجود دارد.


گروه teamLab توضیح می دهد ، این مجسمه بی نظیر نورانی که با بیش از 1000 چراغ در حال حرکت ساخته شده است ،تجربه ای از "دنیای میکروسکوپ ها" خواهد بود که بشر هنوز با آن روبرو نشده است. وسایل نقلیه سبک استقلال ، به شکل یک کره شیشه ای ، به طور همزمان در کل فضا روی یک ریل حرکت می کنند. سرعت و رنگ وسایل نقلیه در پاسخ به یکدیگر، در مجاورت همدیگر و بسته به عمر باتری آن ها تغییر می کند. وقتی که مردم در نزدیکی یک وسیله نقلیه می ایستند، آن وسیله نقلیه درخشان خواهد شد و در پاسخ به حضور شخص، یک صدای صوتی منتشر می کند. از آنجا که ترکیبی از رنگ، سرعت و صدا در ثانیه متفاوت است، هر بازدید کننده یک نوع از یک تجربه منحصر به فرد را خواهد داشت.

logo-samandehi