قدم به داخل مجموعه های هنری در هتل یخی شماره 30 بگزارید

سی و سه هنرمند از 16 کشور، دو هفته را به ساخت سی‌امین هتل یخی گذرانده اند.

به گزارش گالری آنلاین، این یک نمایشگاه هنری است که کاملاً از برف و یخ در کنار رودخانه torne سوئد ساخته شده است.
این هنرمندان، 15 مجموعه هنری را برای میهمانان و همچنین یک سالن مراسم برای عروسی ها و جشن های دیگر و یک سالن اصلی کامل با ستون و لوستر ایجاد کرده اند.

سی‌امین شماره هتل یخی را می توان تا 14 آوریل 2020 تجربه کرد ، پس از آن ذوب می شود و به رودخانه باز می گردد. با این حال بخش دائمی هتل "ICEHOTEL 365" برای ارائه تجربه یخ و برف در تمام طول سال باقی مانده است.

در بهار سال 2019 ، 1300 قطعه یخ از رودخانه برداشت شده و در سردخانه نگهداری شد تا امسال که زمان استفاده از آنها برای خلق اثر هنری برسد. از این یخ برای ساختن شیشه ، بشقاب و حتی تحویل سفارش ها برای مراسم های مختلف در سراسر جهان به شکل مجسمه، بلوک یا یک محیط کامل استفاده می شود.

به گفته luca roncoroni مدیر خلاق هتل یخی "ما هتل یخی شماره 30 را از اوایل بهار وقتی هیئت منصفه هتل یخی تصمیم گرفت که کدام مجموعه های هنری به واقعیت تبدیل شود برنامه ریزی کردیم." خوشبختانه آب و هوای قطب شمال ما را با شرایطی مناسب برای دوره ساخت و ساز روبرو کرد. با همکاری رودخانه، آسمان و هوا، یک اثر هنری و طراحی خاص ایجاد شده است."

30 سال پیش ، مؤسس هتل یخی yngve berqqvist سفری را آغاز کرد که منجر به ساخت اولین هتل جهان از یخ و برف در jukkasjärvi در شمال سوئد شد. امروز ، این هتل بیش از یک میلیون بازدید کننده از سراسر جهان داشته است.

مدیر عامل هتل یخی malin franck اضافه کرد: امسال هتل یخی 30 سالگی خود را جشن می گیرد. هتل واقعاً مجموعه خاصی است، ما خوشحالیم که سرانجام توانستیم از میهمانان در این دنیای پر زرق و برق استقبال کنیم.

logo-samandehi