استودیوی wamhouse مجموعه ای از خانه ها را به شکل آرم های معروف ارائه می کند

مهندس معمار، karina wiciak از استودیوی wamhouse مجموعه ای از خانه ها را طراحی کرده است که با الهام از لوگو ی برند های معروف جهان ساخته شده اند.

به گزارش گالری آنلاین، wiciak برای این پروژه که شامل خانه های کوچک است ، شکل های اصلی دو بعدی را به جلوه های سه بعدی ساخته شده از بتن و شیشه تبدیل کرده است.

خانه اول که توسط wiciak طراحی شده است trihouse نامیده می شود و از سه نوار بتونی تشکیل شده که توسط پانل های بزرگ شیشه ای جدا شده اند، که در کنار هم طرح مثلثی تشکیل می دهند.

با وجود این عناصر شیشه ای، ساکنان می توانند در کل عرض خانه را ببینند، فضایی باز ایجاد کنند و همچنین نور طبیعی را به عمق حجم بیاورند.

مساحت کل خانه در حدود 6028 فوت 2 (560 متر مربع) است و در چهار بخش تقسیم شده است. طبقه اول شامل یک فضای باز بزرگ است که سالن ، آشپزخانه ، اتاق نشیمنو اتاق ناهار خوری و همچنین یک اتاق استراحت را به هم متصل می کند. در طبقه دوم ، یک کتابخانه ، اتاق مطالعه و دستشویی یافت می شود، در حالی که در دو طبقه فوقانی اتاق خواب خصوصی قرار داده شده است. طبقه سوم شامل دو اتاق خواب و دو حمام است، در حالی که طبقه چهارم شامل یک اتاق خواب بزرگ مستر با حمام و کمد است.

خانه دوم به شکلی می شود. تصور کنید که روی آب به شکل صلیب بنشینید ، نمای اصلی کاملاً شیشه ای ساخته شده است و منظره ای بدون مانع را ارائه می دهد. مساحت کل خانه تقریباً 2637 فوت 2 (245 مترمربع) با برنامه تقسیم شده در دو طبقه است. در این خانه آشپزخانه بزرگ، اتاق غذاخوری، اتاق نشیمن و کتابخانه با مطالعه وجود دارد. در پشت خانه، فضاهای آرام تر و خلوت واقع شده است که شامل اتاق های خواب و حمام است.

خانه لوزی سومین طراحی از سری wiciak را نشان می دهد. این خانه با توجه به الماس ساخته شده و دارای مساحت 2906 فوت 2 (270 متر مربع) است. طبقه اول شامل آشپزخانه، اتاق نشیمن با اتاق ناهار خوری، کتابخانه و سرویس بهداشتی است. اتاق خواب مستر در طبقه بعدی با حمام و کمد قرار دارد در حالی که در بالاترین طبقه، یک اتاق مطالعه با اتاق خواب و حمام می توانید پیدا کنید.

خانه آخر شبیه به هرم است و از این رو مناسب است به نام pyrahouse خوانده شود. مساحت این خانه حدود 320 مترمربع است که طبقه اول، پایین ترین طبقه کاملاً بتونی است. در این قسمت فقط یک راهرو کوچک و باریک وجود دارد. در طبقه 1 یک فضای باز بزرگ با یک اتاق نشیمن، اتاق ناهار خوری، آشپزخانه و کتابخانه وجود دارد. به علاوه پایین سرویس بهداشتی وجود دارد، و بالاتر منطقه استراحت است. در طبقه بعدی، طبقه بالاتر (در قسمت بالای مثلث) یک اتاق مطالعه با حمام وجود دارد، و در آخرین طبقه بالا اتاق خواب اصلی و همچنین حمام وجود دارد.


logo-samandehi