طراحی غرفه ایتالیایی در expo 2020 دوبی

فن آوری های دیجیتال و ارتباط معماری و طیعت شاخصه های طرح غرفه ایتالیایی در expo 2020 دوبی است.

به گزارش گالری آنلاین، دقیقاً یک سال قبل از افتتاح نمایشگاه expo 2020 دبی ، ایتالیا از طراحی نهایی برای غرفه ملی خود رونمایی کرده است که توسط carlo ratti Associati (CRA) ، دفتر ساخت و ساز italo rota ، Matteo gatto & Associati و F&M ingegneria طراحی شده است.

این طرح شامل سه قایق است که قبل از تبدیل شدن به ساختار سازه، به سفری تصویری با کشتی به دبی میماند.

پس از اتمام این رویداد ، قایق ها ( که اکتشافی برای بازیافت ، دایره ای بودند و معماری قابل تنظیم دیجیتالی محسوب می شوند) در جاهای دیگر حرکت کرده و از آنها استفاده مجدد می شوند.

به جای تهویه مطبوع ، غرفه در معرض جو قرار دارد و از استراتژی های کنترل طبیعی آب و هوا استفاده می کند. فضا توسط یک نمای قابل تنظیم ساخته شده از پرده های LED و طناب های دریایی، که یک لایه دیجیتال قادر به پخش محتوای چندرسانه ای ایجاد می کند، محدود شده است.

کارلو راتی ، شریک بنیادی CRA و مدیر آزمایشگاه شهر معقول MIT توضیح می دهد. "ما به لطف فن آوری های دیجیتال نوعی معماری را دنبال کردیم که بتواند در دراز مدت - به دلیل حلقوی بودن آن - و در کوتاه مدت - دوباره تنظیم شود."

سقف غرفه یک سطح معلق است که موج های دریا و کویر را به یاد می آورد. در همین حال، پایه غرفه از یک تپه شنی غول پیکر حک شده است ، که در دسترس مردم است.

این پروژه یک تلاش آگاهانه برای ادغام موادی که در جغرافیای محلی دبی و همچنین زباله های ارگانیک به کار رفته اند، است.

به عنوان مثال ، این نمایشگاه بر فراز یک تپه ساخته شده با شن و ماسه واقعی خواهد بود، در حالی که آسفالت در مصالح به دست آمده از پوست پرتقال دور ریخته شده و زمینه های قهوه استفاده می شود.

logo-samandehi