گزارش تصویری نمایشگاه "پیش از باران" در گالری شلمان

"پیش از باران" عنوان نمایشگاه نقاشی های طوفان ارفع است که به کیوریتوری مهسا قاسمی و رضا شاه حسینی (گروه هنری اورنگ) از روز جمعه ۱ اسفندماه در گالری شلمان برپا شده است.

مهسا قاسمی از کیوریتورهای این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین در مورد هدف جمع آوری این مجموعه گفت: هدف از جمع آوری این مجموعه نمایش آثاری است با رویکرد هنری متفاوت که از احساسات درونی هنرمند نشات گرفته و نگاهی هم به شراط بحرانی کنونی دارد.

قاسمی در مورد روند شکل گیری این مجموعه و تعداد و ابعاد آثار نمایشگاه بیان کرد: ایده اولیه خلق آثاری تحت عنوان اقوام بود و در ادامه به مجموعه پیش از باران تعمیم داده شد، کل پروژه نیز حدود یکسال و نیم زمان برده است، که شامل 20 اثر با ابعاد 40*60 تا 50*90 است که همگی آثار با سبک اکسپرسیونیسم و تکنیک اکرولیک روی بوم و چوب اجرا شده اند.

وی در توضیح علت انتخاب عنوان "پیش از باران" و مفهومی که هنرمند این مجموعه به دنبال انتقال آن به مخاطب بوده، گفت: انتخاب عنوان جدا از علاقه شدید من به باران و سختی انتظار پیش از باران، از نظر محتوایی بیانگر گذر از روزهای سخت قرنطینه و تقسیم شادی ها با خویشان به جای نشستن در سوگ عزیزان است.

گفتنی است؛ نمایشگاه "پیش از باران" تا ۶ اسفندماه همه روزه از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰ در گالری شلمان به نشانی بلوار میرداماد، رودبار غربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷، طبقه اول دایر خواهد بود.

logo-samandehi