عکاسی معماری Sumner

به عنوان بخشی از کمپین artistsupportpledge#

جنبش artistsupportpledge# با آغاز دوران کرونا و با هدف تامین نیاز اقتصادی هنرمندان در اینستاگرام آغاز شده است.

به گزارش گالری آنلاین، در دوران پاندمی کووید 19، به علت تعطیلی نمایشگاه ها هنرمندان سراسر جهان تلاش و مبارزه خود را آغاز کردند. پروژه ابتکاری "تعهد حمایت از هنرمندان" که در مارس سال 2020 در پاسخ به این بحران جهانی ایجاد شد، خواستار حمایت از افراد خلاق از جمله عکاسان معماری است. این جنبش جهانی با هدف تامین اقتصادی عادلانه و پایدار برای هنرمندان، توسط Matthew Burrows پایه ریزی شد.

این پروژه، از هنرمندان دعوت می کند تا از طریق پلتفرم شبکه اجتماعی اینستاگرام آثار خود را با ارزش حداکثر 200 پوند و با هشتگ artistsupportpledge# به اشتراک بگذارند. در این طرح با هدف ایجاد فرصت های برابر برای همه، هنرمندان متعهد می شوند پس از به رسیدن فروش آثار خود به سقف 1000 پوند، اثری به ارزش 200 پوند از سایر هنرمندان خریداری کنند. Artist Support Pledge یا APS با ایمان به خیر خواهی فرهنگ و کشف ارزش های آن، پلتفرمی عمومی و قابل دسترس برای شرکت همه افراد در آن فراهم کرده است.

عکاسان معماری نیز با استقبال از این ایده در این پروژه شرکت کردند. Edmund Sumner با بیش از 20 سال سابقه حرفه ای در این زمینه می گوید: "با به اوج رسیدن شیوع ویروس کرونا، متوجه شدم که كارها برای آینده ای نه چندان دور چه در داخل و خارج از کشور به تعویق افتاده است، و این نگرانی من را دو چندان کرد. وی پس از اطلاع از مشارکت دوستش در این پروژه تصمیم گرفت به آن ملحق شود. او ابتدا مجموعه تصاویری از سینمایی در هند و سپس عکس هایی از دادگاه عالی در Chandigarh که هر دو توسط معمار فرانسوی Le Corbusier طراحی شده بود را به اشتراک گذاشت. این هنرمند می گوید: عکس "The Leaning Man" بیش از 7 هزار لایک و درخواست برای چاپ از سراسر جهان داشته است".


logo-samandehi