رمپ اسکیت برد در نمای بیرونی خانه

معمار Macu Bulgubure یک خانه مدرن را در Rosaria، آرژانتین تکمیل کرده است که دارای یک عنصر طراحی منحصر به فرد به شکل یک سطح شیب دار اسکیت برد است.

به گزارش گالری آنلاین، صاحب خانه یک اسکیت باز است و می خواست یک پارک اسکیت در خانه گنجانده شود، بنابراین یک رمپ (سطح شیب دار) اسکیت برد در طراحی سطح خانه ادغام شد.

سطح بیرونی به یک باند شبیه است که سپس به یک دیوار رمپ (سطح شیب دار) خمیده به سمت جنوب میرسد. این دیوار همچنین به ایجاد سایه برای فضای داخلی در برابر آفتاب شدید تابستان کمک می کند.

از داخل خانه، دیوار منحنی تبدیل به یک عنصر مجسمه‌سازی می‌شود که از طریق پله‌ها و پنجره قابل مشاهده است.

این خانه به دلیل قرار گرفتن در منطقه سیلابی بر روی پایه ها ساخته شده است، در حالی که ساخت و ساز از یک قاب فولادی تشکیل شده است که روکش بیرونی آن ترکیبی از روکش و چوب ضد آب است. در شب، نورپردازی بیرونی فضای بیرون را برجسته می کند و سطح شیب دار و عرشه را حتی زمانی که هوا تاریک است قابل استفاده می کند.

این خانه همچنین 100٪ پایدار است و شامل پانل های فتوولتائیک و مخزن آب گرم خورشیدی است، از آبی که از رودخانه و سیستم ذخیره باران می آید استفاده می کند، در حالی که زباله های فاضلاب در یک هاضمه زیستی تصفیه می شوند.

پله‌ها سطح زمین را به عرشه متصل می‌کنند، که تا حدی سایه‌دار است و شامل کاشت‌های چوبی همسان، یک غذاخوری در فضای باز و یک آشپزخانه کوچک با سینک است.

فضای داخلی با اندود چوبی شامل یک فضای نشیمن کوچک با یک شومینه مشکی، و همچنین یک ناهار خوری و یک آشپزخانه است. پله ها در فضای نشیمن به اتاق خواب و حمام منتهی می شوند.

logo-samandehi