سفری خیالی در جهنم دانته

برای بزرگداشت هفتصدمین سالگرد مرگ دانته، هنرمند واسیلی کلیوکین کتابی الکترونیکی با الهام از کمدی الهی ارائه می دهد. کتاب چندرسانه‌ای آنلاین با عنوان "in dante veritas". sins artguide، یک سفر خیالی در جهنم است که توسط بزرگترین هنرمندان تاریخ همراهی می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین، این پروژه با پاسخ به پیش نیازهای واقعیت فعلی ما، یک کتاب هنری آنلاین، یک انیمیشن ویدیویی و یک راهنمای صوتی به 11 زبان را ترکیب می کند.


تعمیق در موضوع گناهان

در طول قرنطینه جهانی، هنرمند روسی واسیلی کلیوکین «in dante veritas» را خلق کرد. راهنمای گناهان. پلتفرم دیجیتال شامل هنرمندان کلاسیک و معاصری است که روی موضوع گناهان کار کرده اند. این ها در فصل های موضوعی یا حلقه های جهنم سازماندهی شده اند. این کتاب الکترونیکی همچنین حاوی عکس‌ها و ویدیوهایی از نمایشگاه klyukin's in dante veritas می باشد و عناصر مختلف فیلم‌ها و انیمیشن‌های طراحی شده اصلی را در بر می‌گیرد.

این هنرمند می‌گوید: «من با قدم‌های دانته سفر کردم و گناهانی را دیدم که درباره‌اش نوشته بود». اما من چیز دیگری دیدم... دیدم برخی از گناهان در من وجود دارد. این فقط یک کتاب دیجیتال یا یک ویدیو نیست، بلکه راهی برای شناخت خود و روح شماست. در دنیای من سفر کنید، اما لطفاً برگردید!»

با کتاب دیجیتال، کلیوکین شعر دانته را تفسیر می کند و تحقیقات خود را در مورد گناه و گناه انسانی و خیر و شر عمیق می کند. این هنرمند با رجوع به آثار استادان بزرگ به همراه آثار هم عصر خود، با موادی که در دوران همه گیر انباشته شده است، نوعی راهنمای هنری برای این گناهان خلق کرده است.

با پیروی از سنت دانته، این کتاب از تصاویر و شخصیت‌های واضح و آشنا استفاده می‌کند و از انیمیشن‌های ویدئویی اصلی معاصر برای قابل هضم‌تر کردن تماشای محتوای هنری استفاده می‌کند. با ورق زدن صفحات، خوانندگان در یک تور موزه مانند غوطه ور می شوند که آنها را در 9 دایره جهنم پر از هنر هدایت می کند. آنها رو در رو با تمام گناه های انسانی و سوارکاران مدرن کلیوکین در آخرالزمان روبرو می شوند که نام های جدیدی دارند مانند ازدیاد جمعیت، اطلاعات غلط، نابودی و آلودگی.

logo-samandehi