مستندی از ساکنان محلی منطقه متروکه

دیمیتری کوخ در سفر به جزیره دورافتاده کولیوچین روسیه، به طور غیرمنتظره ای با ساکنین محلی که گروهی از خرس‌های قطبی بودند برخورد کرد.

به گزارش گالری آنلاین، زندگی گروهی از خرس‌های قطبی که به یک ایستگاه هواشناسی متروکه نقل مکان کرده بودند در سفر یک عکاس به روسیه مستند شد. این عکاس مستقر در مسکو با حیات وحش بیگانه نیست، زیرا تابحال از خرس های قطبی روی یخ، در لانه هایشان و حتی فوک ها و نهنگ های در زیر امواج فیلم گرفته است. وی در طول سفر 1200 مایلی خود با خرس های قطبی برخورد میکند و این ساکنان محلی در این مجموعه شگفتی خوشایندی بودند.

مجموعه عکس خرس قطبی توسط dmitry kokh در پایان سال 2021 ثبت شد. نمایی نادر از جزیره خالی بین روسیه و آلاسکا را ارائه داد که از زمان بازنشستگی ایستگاه هواشناسی در دهه 1990 در این جزیره خالی از زندگی مسکونی باقی مانده بود. این تصاویر نور جدیدی را به چنین مکان فراموش شده ای می بخشد و سازگاری حیات وحش را در دنیایی که تحت تأثیر نوع بشر قرار گرفته است برجسته می کند. تصویری که در مرکز آن خرس بازوهای خود را بر روی طاقچه قرار داده بود، توسط مسابقه ملی جغرافیایی سازماندهی شده به رسمیت شناخته شد و مقام اول را در گروه "جنگل شهری" کسب کرد.

logo-samandehi