صندلی های میوه ای ساخته شده با هوش مصنوعی

مبلمان تولید شده با هوش مصنوعی توسط فرانک جاکوبوس میوه ها و صندلی ها را مخلوط می کند.

به گزارش گالری آنلاین، معمار فرانک ژاکوبوس در قلمرو هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی به این پرسش پرداخته است: "وقتی میوه تبدیل به مبلمان می شود چه اتفاقی می افتد؟" سری جدید او با عنوان «میوه‌ای» مجموعه‌ای واضح از صندلی‌های میوه‌ای «آبدار» را ارائه می‌کند - جایی که طالبی رسیده، انگور و پاپایا به گزینه‌های جدید و عجیب و غریب برای نشستن تبدیل می‌شوند.

با استفاده از Midjourney، جاکوبوس بررسی می‌کند که چگونه فناوری‌های نوظهور هوش مصنوعی می‌توانند اشکال جدیدی از ترکیب متقابل را برای ادغام چندین اشیاء با هویت‌های متنوع در یک کل واحد جدید تصور کنند. در این مجموعه، او میوه و مبلمان را به صورت ترکیبی از طریق اشکال و بافت های سورئال مختلف بررسی می کند.

اخیراً، طراحان سنتی به طور فزاینده‌ای شروع به استفاده از قدرت موج فن‌آوری در حال ظهور کرده‌اند و از ابزارهای طراحی هوش مصنوعی مانند Midjourney و DALL·E برای گسترش شیوه‌های خود و کشف پتانسیل‌های بی‌پایان طراحی مولد استفاده می‌کنند.

در میان آنها، فرانک جاکوبوس، هنرمند تجسمی، معمار و استاد معماری، برنامه متن به تصویر Midjourney را اجرا می کند. او می‌گوید: «این ابزار و ابزارهای دیگر در حال تغییر معماری و تفکر طراحی هستند و به زودی پیشرفت‌های چشمگیری خواهد داشت». "آنها در حال حاضر به طراحان اجازه می دهند تا به سرعت هر چیزی را که در حال حاضر تصور می کنند تولید کنند و با تصاویر غنی بازخورد فوری دریافت کنند."

او با استفاده از دستورات متنی، تکرارهای بصری صندلی های ساخته شده از میوه، از جمله میوه های اژدها، لیموترش و کیوی را بررسی می کند. در حالی که Midjourney هنوز در بعد بصری دوبعدی عمل می کند، فرانک جاکوبوس با بازیگوشی از مخاطبانش می خواهد که «تصور کنند اگر شما در آن نشسته اید، این صندلی ها عطر ظریفی داشتند».

logo-samandehi