طراحی دفتر مرکزی BEEAH توسط معماران زاها حدید

دفتر مرکزی جدید گروه BEEAH در شارجه، امارات، روز چهارشنبه 30 مارس توسط شیخ سلطان بن محمد القاسمی، حاکم شارجه افتتاح شد.

به گزارش گالری آنلاین، دفتر مرکزی جدید با استفاده از آرایه خورشیدی خود و مجهز به فناوری های پیشرفته برای عملیات در استانداردهای LEED Platinum، توسط معماران زاها حدید (ZHA) طراحی شده است و مرکز مدیریت و اداری گروه خواهد بود که معیار جدیدی را برای محیط های کاری آینده تعیین می کند.

گروه BEEAH با استراتژی دو ستونه خود برای پایداری و دیجیتالی کردن، در شش صنعت کلیدی که شامل مدیریت زباله و بازیافت، انرژی پاک، مشاوره محیطی، آموزش و تحرک سبز است، کار می کند.

دفتر مرکزی جدیدترین نقطه عطف برای گروه BEEAH است زیرا همچنان به پیشگامی در نوآوری ها برای شارجه و در سرتاسر جهان ادامه می دهد و پایگاهی از عملیات برای گروه ایجاد می کند تا به صنایع جدید و حیاتی آینده تبدیل شود. BEEAH با دفتر مرکزی جدید خود نشان می دهد که چگونه فناوری می تواند تأثیر پایدار را مقیاس کند و در نهایت به عنوان طرحی برای شهرهای هوشمند و پایدار فردا عمل کند.

این طرح که در بافت بیابان السجا شارجه تعبیه شده است، مناظر اطراف را منعکس می کند که توسط بادهای غالب به تپه های شنی مقعر و برآمدگی هایی تبدیل می شود که هنگام تلاقی آنها محدب می شوند.

logo-samandehi